prins08prinsesse11. Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 fikk min lille gutt i uke 33 da de plutselig fant svangerskapsforgiftning. ble øyeblikkelig innleggelse,og noen timer senere løsnet morkaka,og rett i narkos og haste snitt.... gikk veldig fint,han var 1495 g,og pusta selv osv. (men veldig skummelt da jeg var helt alene for fikk ikke ringe pappaen da alt gikk så fort) det jeg lurer på er noen som har hatt svangerskapsforgiftning første gang? og hvordan gikk det med neste? går på blodfortynnene medisin,og i natt fikk jeg brunlig utflod og mens murringer,ringte føden,de ville sjekke...kom inn da registrerte de litt rier,men livmorhalsen er 3 cm så de trodde ikke det ble fødsel med det første... lurer egentlig på om sjanges for å få før tiden er stor denne gang også??? gikk dere andre til termin ? setter enormt stor pris på alle svar,og all hjelp;)
prins08prinsesse11. Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2 Skrevet 8. mai 2011 glemte å skrive at jeg er 33+1 idag.
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Mener å ha lest at det er større sjanse for å få for tidlig med neste når en har fått for tidlig før. Men jeg har ingen erfaring bare mener å ha lest det. Krysser fingrene for at du slipper for tidlig fødsel denne gangen!! Lykke til!!!
prins08prinsesse11. Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2011 tusen takk... jo,har sett det selv for såvidt,men tenker siden det var litt spesiellt tillfelle med at morkaka løsnet pga svangerskapsforgiftningen, om det da har en sammenheng med dette svangerskapet som for såvidt har gått helt fint... har ikke svangerskapsforgiftning denne gang... blir sååå forvirra.... uff.... takk for svar Tulte....
prins08prinsesse11. Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2011 dytter litt,da jeg er så ivrig på fler svar ;((
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Jeg fikk en gutt født i uke 29 pga morkakeløsning. Vet ikke grunnen til at morkaken løsnet, men alt gikk heldigvis bra 3 år senere fikk jeg en jente når jeg var 41 uker på vei så det kan godt hende at alt går bare bra hos deg denne gangen og at du ender med å gå over tiden Jeg venter nå nr3 og er 30 uker på vei og håper alt går bra denne gangen også. Lykke til!
prins08prinsesse11. Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2011 takk!!!! )) er så godt å høre... starta fødsel av seg selv? fødte du vaginalt? lykke til med deg denne gang også
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 En del av morkaken løsnet når jeg var 27 uker på vei, fikk da store blødninger som gav seg etter en stund. Ble liggende på sykehuset med strengt sengeleie og kontroller med ctg hver dag og ul noen ganger. Jeg fortsatte å blø, men det var så litte som kom og gutten trivdes i magen så jeg ble liggende. Men noen dager før jeg var kommet til uke 29 så startet jeg å få rier og jeg gikk i fødsel. De ville da ikke stoppe fødselen så etter 2 døgne med rier kom verdens flotteste lille gutt til verden vaginalt. Han fikk 9 på apgar Ja jeg håper at denne babyen kommer ca til termin, og du må også ha mye lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå