HH72 Skrevet 18. mai 2011 #26 Skrevet 18. mai 2011 Hei, jeg har også vært på ul forrige uke, og der så jeg et lite bøllefrø på 11 mm med hjerteslag! Veldig lettet over å få bekreftet liv siden jeg hadde få symptomer. Samtidig også glad for at det bare var ett embryo der(skyhøy HCG). Nå er det bare å glede seg og håpe at alt fortsetter å gå etter planen. Termin er foreløpig 28.12.:-)
fjoggy Skrevet 18. mai 2011 #27 Skrevet 18. mai 2011 Hei, eller dobbelt-hei bør vell jeg si ;-) 2 små perfekte hjerter blinket til oss på ul idag!!! Verdens lykkligeste!! 2 vidunderlige klomper på 11 mm ;-) 7+1 i dag, Termin 5 januar <3 Kjenner litt til kvalmen ja, og er så vanvittig oppblåst at jeg ikke kan gå i mine vanlige bukser!! Store problem med å holde d skjult... Ikke kjekt å lese om all kvalmen, misunner dere ikke d i d hele tatt!! Vi som har stresset så mye for å komme i denne lykkelige situasjonen, burde nå iallefall fått lette svangerskap.. Menmen hva går mann ikke igjennom for våre STORE drømmer!? ;-) Lykke til alle sammen!!
popstar Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #28 Skrevet 23. mai 2011 Yooooo, giiiiiirls:) Wazzzzz øpppp? Her har det vært nesten to kvalmefrie dager, pluss at det går 5/6 timer på natta uten at jeg må spise, energien er på vei tilbake, så nå er alt bare fryd og gammen:) Tenker på om det er negativt å miste kvalmen så fort, men det er visstnok vanlig i uke 10! Nå skal jeg på shopping for første gang på over en mnd, har ligget på sofaen i en mnd omtrent! Dere daaaaaaaaaaaaaaaaaaa?)
Fighter`n Skrevet 23. mai 2011 #29 Skrevet 23. mai 2011 Hei Popstar Gu kor tiden flyr....du er jo bare 2 uker fra den gylne 12 ukers-grensen! Bra kvalmen har roet seg ned da.Du får unne deg den shoppingen da,hihihi. Selv har jeg bare ømme bryster som graviditetstegn.Så håper reken holder seg fast uansett
MK73 Skrevet 23. mai 2011 #30 Skrevet 23. mai 2011 Herlighet, Popstar, nå er du heldig ;-) Jeg måtte vente til jeg var 13 uker før det begynte å lette - og jeg har fortsatt kvalmetokter innimellom. Nyt det! Tenk at du er kommet så langt! Jeg sier det igjen: woooohooo!!!
popstar Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #31 Skrevet 24. mai 2011 Åh, jeg jublet nok litt tidlig!! Hang over dasskåla igjen i morges!! Sånn går det når man er tøff i trynet!! Ja, morro å kommet så langt...krysser fingrene for at alt fortsetter å utvikle seg i rett retning:) wooooohooooo!!!
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 24. mai 2011 #32 Skrevet 24. mai 2011 popstar og dere andre som er plaget av kvalme, kom over denne i dag- kanskje det kan være til hjelp:o)
popstar Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #33 Skrevet 31. mai 2011 Tjooooooooooooohoooooooooo, girls:) Hvordan går det? Jeg er nå inne i min 11 uke, og trodde kanskje at kvalmen var på retur....men neida!!! Den har faktisk tatt seg opp siden jeg gikk inn i denne uka, litt bekymret for at alt er ok med gullet mitt, men regner med det ettersom jeg er så klein. Skal til første svangerskapskontroll neste tirsdag, så det blir spennende. Ellers har jeg overhodet ikke klart å spise sunt pga kvalmen, håper inderlig det roer seg, slik at jeg får overskudd og lyst til å gå tilbake til mitt sunne, gamle kosthold. Dere da?
HH72 Skrevet 31. mai 2011 #34 Skrevet 31. mai 2011 Heisan, jeg er jo nøyaktig like langt som deg og er litt heldigere med symptomene. Bare litt trøtt og mange rare diller og antipatier ndg mat. Litt kvalme siste uka, men nå er vel HCG på max før den begynner å synke igjen. Endel tanker om hvordan jeg skal organisere meg mot slutten av sv skapet og ikke minst etter fødsel, iom at jeg er singel og venter nummer to. Blir nok travelt!:-) Men dette er jo veldig ønsket både for egen del og for gullet mitt, som trenger søsken. Så er jo hele graviditeten egentlig et mirakel iom lav AMH og høy FSH, men har begynt å tvile om disse verdiene var riktige, evt om betydningen av dem er overdrevet. Er iallfall glad jeg ikke hørte på den norske gynekologen, som anbefalte meg å spare pengene til ED. Artig å dra tilbake til samme person på ul i uke 7:-). Flere sitrap?:-)
fjoggy Skrevet 31. mai 2011 #35 Skrevet 31. mai 2011 Damdijdidam ;-) Gratulerer dere er jo strax over i 2 semester ;-) Jeg er 9+0 i dag. Var å kikket på våre 2 små vidunder for 2.gang i går: 2,2 cm, sprelte med armer og ben og selvfølgelig: helt perfekte og verdens hærligeste små vesen ;-) Er fortsatt like oppblåst, ser ut som om jeg er 4-5 mnd på veg ;-) Godt det snart er på tide å slippe bomben, så jeg slipper å skjule denne vanvittige hemligheten <3 Lykke til videre!!
Fighter`n Skrevet 1. juni 2011 #36 Skrevet 1. juni 2011 Hei og hopp tøtter Jeg er 10+1 i dag,og like urolig for at det ikke skal gå bra Har bare ømme bryster som symptomer...ja,åsså har jeg jo gått opp endel i vekt (tror det er for mye mat generelt,hehehe). Ellers har meg og samboeren gått ifra hverandre,så det er ikke akkurat en gledes tid for meg nå Jaja,skal no komme meg igjennom det fordiom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå