Gå til innhold

Har noen spørsmål om easywalker :)

Anbefalte innlegg

På sportsdelen ( EW qtro), kan man ta av den bøyla så jeg får en hardbag oppi?

Hvis ikke, hvilken mykbag passer fint oppi qtro'n da?

Noen som evnt har en mykbag å selge?

:)

Nylig kjøpt meg denne vogna men mannen kom hjem uten bruksanvisning. Fikk visst ikke det gitt. Så nå må jeg prøve å finne ut av ting selv. hehe

Fortsetter under...

Hei

Har EasyWalker Sky selv, men regner med det er det samme. Hvis du ønsker hardbag, må du ta av sportvogntrekket og så er det festanordning for hardbag. Vet ikke om den har egen mykbag, men siden vognen er så romslig, tror jeg de fleste mykbager passer oppi. Da tar du bare av frontbøylen, hvis ikke du får mykbagen under.

Superfornøyd med min easyWalker, håper du blir det også:-)

aprilbarn76 har rett :)

Jeg har qtro og det fungerer som sky. Du må bare ta av hele sittedelen og bøylen og kalesjen og kjøpe en hardbag.

Om du ønsker å bruke mykbag har ikke easywalker en (Så vidt jeg vet), men det finnes forskjellige softbager som sikkert passer. Carena har en tror jeg..

Bruksanvisningen skal jo følge med. Hør på butikken der du kjøpte den så har de sikkert en :))) Det må man ha :))

Du kan ta av sportsbøylen og ha i en mykbag (eller hardbag), men Easywalker har så vidt jeg vet ikke egen orginal hardbag/mykbag som kombibag (altså hvor man plasserer bagen i sportsvogndelen). Du må da kjøpe en av annet merke, men sikkert mange som kan passe. Husk at du bør få til å feste bagen i sportsvogndelen, så den ikke sklir ut. Dette kan være det største problemet siden vognen ikke er en kombivogn og derfor ikke har egen mykbag med festearnordninger til dette.

Siden sportsvogndelen også er kun framovervendt ville jeg selv aldri valgt denne løsningen...

Ville som de andre her sier kjøpt babybagen/hardbagen til vognen, da fjerner du som de sier kalesje, sportsvogntrekk og sportsbøyle og fester på bagen med egne fester på understellet. Da blir vognen en ren bagvogn, og alle jeg vet som har brukt EW til baby har kjøpt bagen til.

Dette er en orginal bag fra Easywalker, og den er forholdsvis romslig og lun.

Bruksanvisning kan du laste ned fra nettet, finner den på hjemmesiden til easywalker.

okei, da blir det nok en mykbag :)

Fikk med feste til evnt hardbag men tror jeg dropper det. Går visst bra med sportsdelen allikevel om han bare er 4 mnd også så. Han stortrives i vogna! Er ikke vits i å kjøpe hardbag og bare rekke å bruke den i en måned eller to. Er jo en luke så jeg ser fint ned til han så jeg stresser ikke akkurat med at han ikke ligger mot meg. Har ikke vært noe problem hittil. Den er jo så lun og god nå som sportsvogn også. Så da holder det med å ha en sommerpose nedi. Storfornøyd med vogna og anbefaler den til ALLE! :D

Hvis barnet allerede er 4 mnd og dere synes det fungerer greit å ha ham vendt framover så er det nok ikke vits i å investere i hardbag nei.

Ville ikke kjøpt mybag heller jeg, men investeret i (om dere ikke allerede har det) en god pose. Gjør samme nytte.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...