Musemor med tre søte små Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Er skikkelig nervøs. Håper virkelig vi får se et lite hjerte slå. Har hatt3 MA'er siden vi startet prøvingen i aug. -08
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Masse lykke til, jeg skal tenke på deg i morgen og krysse fingrene!
Kafo - julibaby12 Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Lykke til! Skal selv på UL i morgen og håper alt står bra til.
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har også UL i morgen. Er da 7+0 uker. Er kjempenervøs som deg, da jeg har hatt en SA og en MA på 1 år. Har så lite symptomer nå og er overbevist på at ting ikke vil gå veien i morgen heller... Håper jeg tar grundig feil! Lykke til dere:)
Musemor med tre søte små Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har også lite symptomer, og er egentlig glad for det. Hadde også lite symptomer når jeg gikk med gutten, men mange de gangene jeg hadde MA.... Håper lite symptomer er et godt tegn Lykke til i morgen til deg også. XXXX Ellers, takk for gode ord, jenter
Lollo83 <3 Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Lykke til i morgen! Det kommer nok til å gå veldig bra. Jeg skal også på ul i morgen. Er da 12+0. Har forresten også hatt lite symptomer utenom trøtthet og ømme pupper, men nå har heldigvis trøttheten begynt å gå over. Og hva skjer da? Joda, jeg merker en begynnende bekkenløsning... =( Du får oppdatere åssn det går i morgen, så skal jeg gjøre det samme =)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 Ønsker deg masse, masse lykke til:) Går fint denne gang skal du se:) Stooor klem.
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Da har vi vært på UL. Fikk se en liten reke med bankende hjerte. Ble så lettet for dette hadde jeg gruer meg maks til. Etterpå overrasket min kjære meg med en babygave:) Skikkelig fin dag. Skal tilbake om 2 uker i ny UL. Håper den klamrer seg fast:)
Musemor med tre søte små Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2011 Jippi!!!!!!!!!!! 10,3 mm og bankende hjerte
selma07 og engel Skrevet 9. mai 2011 #10 Skrevet 9. mai 2011 å godt å høre!! Har tenkt på deg!! Lykke til videre!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. mai 2011 #11 Skrevet 9. mai 2011 Gratulerer:) Nå ble jeg glad, har tenkt på deg i dag:) Fikk også høre hjertelyden til tassen hos legen idag:) Deilig for da kan jeg glede meg til ord.ul til torsdag:) Ha en flott kveld. Stooor klem:)
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 9. mai 2011 #12 Skrevet 9. mai 2011 Så bra!!!! Hvor langt er du på vei nå? Jeg dro på ultralyd selv idag jeg, og der fikk jeg også se et bankende hjerte og ei peanøtt på 20mm. Jeg er visst 8+6 idag. Deilig å vite at alt ser bra ut.
*flux* Skrevet 9. mai 2011 #13 Skrevet 9. mai 2011 Jeg var også i dag,5+2 så ingenting, en sort prikk og et eller annet som var et par millimeter - men det ligger på rett plass så alt er klart for hjerteslag forhåpentligvis om en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå