Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Del Skrevet 8. mai 2011 Hei Jeg er en alene mamma på 20 år og har en sønn på 15 mnd. Jeg mottar overgangstønad og det jeg har rett på som alenemamma. Problemet er at jeg og barnefaren har vurdert å prøve på nytt igjen, men tingen er det at han er sykemeldt og går på avklaringspenger. Han sier selv at han ikke har råd til å forsørge oss. Jeg lurer på da om dere vet om jeg kan få noe støtte fra NAV om jeg velger å bli sammen med barnefaren igjen og sier fra meg overgangstønaden og diverse? Jeg begynner på skolen igjen til august om sønnen vår får bhg plass! Og da håper jeg på å få en fulltidsjobb året etterpå med utdanning som helsesekretær. Er det noen av dere som har vært i en slik situasjon? Barnefaren er litt egoistisk av seg og har alltid vært. Så det er ikke snakk om å selge leiligheten eller selge bilen for at han skal ha råd til å forsørge oss. Vi har veldig lyst å være sammen, men det er det med økonomien til det!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143206444-ang%C3%A5ende-%C3%B8konomi-og-barnefaren-h%C3%A5per-noen-kan-lese-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #2 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvorfor vil du igjen bli sammen med en du selv sier er egoistisk? Husker du hvorfor det ble slutt mellom dere? Eller tenker du bare rosenrødt nå og ikke husker hvorfor det ble slutt? Nei du har ikke rett på noen støtte om dere blir sammen igjen og han må forsørge dere. Begynner du skole kan du søke lånekassen som alle andre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143206444-ang%C3%A5ende-%C3%B8konomi-og-barnefaren-h%C3%A5per-noen-kan-lese-dette/#findComment-143288542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå