Novadona Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Jippi, er det mulig, og vi har jo kun hatt sex maks 10 ganger siden oktober!! hehe... Jeg aner ikke når jeg er befruktet. Hvordan er det lege fastsetter termin, eller hvor langt jeg er kommet? Får jeg UL kanskje? Ah, god morgen forresten
kinaputten Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 ååååå gratulerer kjempemye!!!! Blir helt emosjonell når folk blir gravid for tiden Sikkert fordi jeg også vil forsøke på en til om ikke så lenge. Vet ikke om du får UL, men det går jeg da ut fra siden du ikke vet når du ble gravid. Hadde du fått mensen tilbake? Gratulerer igjen, kjempegod morgen ja Masse lykke til videre og regner med at du holder oss oppdatert. Føler du forresten at kroppen din har kommet seg etter forrige gang? Min er fremdeles slapp og dvask og knipeøvelsene skranter det på :/ klem
Novadona Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2011 Tusen takk! Håper dere får napp også når dere vil ha... Jeg har hatt mensen en gang rundt desember/januar, men tror jeg ble befruktet lenge etter det. Jeg har akkurat følt meg i form til å gå lange turer og gjort litt ryggøvelser. Føler denne første har gitt meg veldig rygg vondt/dårlig holdning. Underlivet har ikke fått noen knipinger i etterkant. Var dårlig med det i hele forrige svangerskap. Men har ikke hatt noen problemer med å holde meg, og de sa det skulle hjelpe fødselen å ha gjort knipeøvelser, men den pressingen gikk på 14 min uansett Klem
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Gratulerer så mye,og god morgen! Du får nok ul siden du ikke vet når du er blitt gravid. Evnt om du har hatt mensen så går de ut ifra første dag av den siste mens:) Masse lykke til videre!
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Gratulerer=) Jeg fant ut jeg var gravid da minsten var 5 mnd. Jeg fikk UL siden jeg ikke visste tid jeg kunne ha blitt gravid el tid jeg hadde skikkelig mens sist siden jeg gikk på minipilla og gjorde ikke noe annet enn å blød så du får nok en UL sjøl slik at dere er på den sikre siden hvor langt du faktisk er på vei =)
tiby1988 Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Legen kan ta en vaginal sjekk å sjekke hvor stor ca livmoren er, å ta utgangspunkt i fra det, så blir du nok satt opp på ordinær ultralyd utifra det. jeg ville bestillt privat ultralyd å sjekke der, der får du ganske nøyaktig hvor mange uker du er på vei Gratulerer!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 jeg ville også sjekket det med privat ul om du ikke får vanlig. stol hvertfall ikke på vagimal sjekk av livmoren, min lege gjorde det å sa jeg var 4-5 uker på å jeg sa at det overhode ikke kunne stemme at jeg burde være rundt 10 uker men han sto på sitt. Heldigvis sjekket han tilslutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå