Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

enten om du er gravid i mars eller blir det rundt den tiden så sier kortene rett nå :) DDu blir gravid med ei jente først men veldig usikker på om du får kun et barn eller om dere går i gang med nr 2 så fort som mulig etter fødsel!

Kan jeg være så snill og spør om du vil ta en titt på meg også?:)

Vi skal i banken nå i disse dager. Kan du se om vi får det lånet vi vil ha? Om det blir til at vi bygger eller kjøper hus (har mulighet til å kjøpe ett hus, men har også ei tomt- ønsker helst å kjøpe så er veldig spendt og kjenner jeg gruer meg litt)

Vil du også se når denne lille i magen blir født? og om det vil gå raskere enn sist gang som var på knappe 1 time og 35 min fra riene begynte. Termin er 07.08.11

Har tre fødsler bak meg hvor to av de siste kom 3 uker før termin. Håper vldig å gå til termin med denne:)

Utrolig takknemlig om du vil se på dette:)

Fødselsdato på meg er foresten 30.09.1986

Dette hørtes ikke bra ut! Morro å bli spådd, men det var lenge til graviditet gitt....!

Holder ikke på å miste jobben, men er mye frustrert over arbeidbetingelser. Så er nok inne i tenkeboksen selv mht jobben min.

Men hos mannen min kan det være en liten mulighet at han mister jobben. Kan det kanskje være han.

Uansett, takk for svar!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...