Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ! Jeg håper du kan se på meg, selvom jeg er anonym. Kan du hvertfall forsøke ?

Jeg lurer på om du kan se når jeg blir gravid ?

Og hvor mange barn jeg får totalt ?

Tusen takk på forhånd!!! Er veldig snilt at du tar deg tid.

Mvh Jente - 18.08.85

Spennende :) Han snakker stadig om den ringen.... Men en ting er å prate, noe annet er å gjøre :)

Du er sikker på at jeg ikke er gravid nå? Har akkurat de samme symptomer nå som da jeg ble gravid sist....

Annonse

Åh, ja! Hvis jeg får vikariatet til en annen person er det helt topp, så lenge det er samme sted. Jeg har søkt litt rundt ja, og vet det er flere muligheter der jeg er nå. Starta for et par uker siden og har vikariat i 4 måneder bare. Tusen takk:)

Annonse

Var en av de første som la inn i dag tidlig når det begynnte å tulle her. Så blir veldig veldig glad om du orker å spå meg :)

Lurer på om du kan se noen graviditet snart? Og om det blir noen endringer i jobb snart? Til det bedre eller til det værre??

160580.

Tusen takk!

Hei. Du hadde en tråd her for en stund siden, hvor du spurte meg om noe.. men da jeg så det, hadde tråden allerede blitt så lang at jeg tenkte det ikke var noen vits å svare ;-)

Mitt spørsmål er om du ser noen flere barn på meg.. når og hvilket kjønn. Du har prøvd å spå meg før, men kom vel ikke frem til noe annet enn at det var vanskelig å lese meg, og du ikke så flere barn på meg med det første. Nå skal jeg igang med IVF til sommeren - og lurer da på om du ser noe nytt?

270478

Takk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...