Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen, mtp!

Du hadde helt rett ang. den krangelen vi hadde forrige helg:) Tirsdag kom det en nyyyydelig blomsterbukett på døren, og min kjære la seg langflat....

Ser du hvordan det går videre?

Evt. ang graviditet. Du har tidligere vært bestemt på at det er aug. som er mnd vår. Har den endret seg?

150576

Annonse

hei;)

om du orker så hadde jeg blitt glad om du titta litt til min vei ;)

Er jo stort sett fødsel jeg tenker på om dagen men om det er noe annet du får opp så sleng d med...lurer på om du ser hvor stor ungen blir ca...og hvordan d blir å vere 2-barnsmor.....hehe..

lurer også på om du får opp noe ang en god kollega av meg.."forholdet" oss imellom nå som jeg er i permisjon.......

f.13.04.83 :)

God søndagskveld !:)

klem

hei;)

om du orker så hadde jeg blitt glad om du titta litt til min vei ;)

Er jo stort sett fødsel jeg tenker på om dagen men om det er noe annet du får opp så sleng d med...lurer på om du ser hvor stor ungen blir ca...og hvordan d blir å vere 2-barnsmor.....hehe..

lurer også på om du får opp noe ang en god kollega av meg.."forholdet" oss imellom nå som jeg er i permisjon.......

f.13.04.83 :)

God søndagskveld !:)

klem

Annonse

-stratosen_er mamma_ -

seff skal eg se på deg, du har sett på meg så må nesten ta en titt på deg da :D

hehe må bare litt son flørte le når eg leste det med "forholdet" mellom deg og en god kollega...

kan iallefall si at det kommer til å bli sterkere for hver dag du er vekke :P

-stratosen_er mamma_-

glemte å svare på resten :P *svimmel* hihi

får opp at du venter ei jente? og rundt 51-52 cm og rundt 3800-4100gram... Men synest dette var litt ut på staur og vegg men var det eg fikk opp så kan vere u får ei lita plugg :D får opp dato som 21 denne mnd... når har du termin? førdel på 8 timer alt kommer til å gå fint :D

Du vil kose deg i det nye livet ditt som 2 barns mor :D er du ilag med barnefaren?

Og jeg som hadde håpet på at det hadde klaffet nå, da.... Vel, vel.... Er nok bare å vente!! Nei, mtp, vi er ikke gift, ikke forlovet heller for den sakens skyld.

Tusen takk for at du ser på meg :)

*rødme*

sterkere forhold, fra min side eller hans? hmm...er så merkelig for føles som jeg har kjent han fra et tidligere liv,....er ikke noe romantikk eller noe (tror jeg) men bare en veldig god kjemi...

Jeg er sammen med barnefaren til barna mine ja og vi har d igrunn veldig fint sammen :) så har ikke tenkt å bytte han ut på noen måter :)

ei lita kraftig jente,...hehe jaja d er i såfall STOR forskjell fra sist, da fikk jeg en liten gutt (2900g) men han ble tatt for tidlig pga seteleie og ble tatt med snitt....men jeg regner med å føde vanlig nå :)

spennende...om du får opp noe mer på meg så skriv ned:)

klems til deg og tusen takk!!

-stratosen_er mamma_-

hmmm tror det blir deg og ha på jobben til synende og sist :P du vil få et bedre forhold til han etter at du har fødet og tror du da vil merke at dere har noe mer enn bare "venne" forhold..... får opp at han er litt "ding ding" på deg .. *fnise*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...