Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å øve med min på 19 mnd. Når sluttet deres barn med tutekopp? Har så lyst at han kan klare det med glass slik at vi slipper å ha med kopp når vi kommer på besøk til folk. Han klarer det noenlunde bra når det er lite oppi og han drikker alt opp på en gang. Må vel bare trene så kommer det seg. Storebroren øvde vi med mye senere for vi tenkte ikke så mye på det, men minste vil veldig gjerne være stor og like flink som storebroren:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Hvis jeg husker riktig så begynte hun med det når hun var rundt 15 mnd.

Det var faktisk barnehagen som introduserte det for henne, og jeg oppdaget plutselig at hun satt og drakk av vanlig kopp når jeg kom for å hente en dag. Så da begynte vi litt med det hjemme også. På begynnelsen ble det endel søl, spesielt hvis vi tok for mye i glasset. Men nå er hun 19 mnd, og drikker veldig bra av både glass og kopper. Bruker tutekopp eller flaske kun når vi er på biltur eller hvis hun skal ha med seg drikke når vi leker ute (så slipper det å komme så mye bøss oppi der).

Så la han bare øve seg og søle litt ... men skjønner at det er kjipt med mye søl når man er borte på besøk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...