Gå til innhold

Trenger deres synspunkter ang. forhold & alkohol :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så flott at du oppdaterte, HI!

Jeg tror det kan være viktig for andre å lese fortsettelsen på slike historier, for det er mange nok som sliter med å greie å komme seg ut av lignende forhold og som tror at det ikke kan bli sååå ille. Da er det veldig greit at man også kan lese fortsettelsen.

Forferdelig at du måtte gå gjennom så mye, og også at sønnen din ikke er blitt beskyttet av bv mot sin far. Mange ganger, hos mange saksbehandlere, står foreldrevernet dessverre langt sterkere enn barnets vern. Slike saker bør langt oftere klages videre.

Vet ikke om det er aktuelt for deg, man kanskje det er positivt at hun som ble utsatt for ham etter deg kom til deg, da står dere sammen i fremtiden, hvis han skulle finne på å gjøre noe mot en av dere. Og kanskje kan din sønn få et godt søskenforhold til sitt halvsøsken :)

Godt å lese at du har fått det godt i et nytt forhold ❤️

Anonymkode: d61ca...9b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker det første innlegget ditt, og jeg er glad for oppdateringen. Det er veldig trist at du har måttet oppleve dette, men jeg er så glad for å høre at du har det godt nå. Det unner jeg deg av hele mitt hjerte!

Skrevet

Søk voldsoffererstatning. Da blir han stående i gjeld til deg/erstatningen og muligens sønnen din resten av livet. Og han vet, at hver gang han betaler inne, eller staten krever feriepengene hans, så går pengene til deg. Hver gang han vil ut og kjøpe noe til seg selv, så er det ikke mulig. For pengene skal gå til deg. Alltid når det kommer litt ekstra, så vet han det. De pengene skal gå til deg og sønnen din. Ikke til han

Anonymkode: 8f590...1f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...