Gå til innhold

Hæ hva skjer, el slim nå rett før ikm, håpte jeg var gravid jeg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM er på mandag og har de siste dagene hatt sterke symtomer på graviditet. Utrolig trøtt til tross for god nattesøvn, sulten, opplåst, irritabel ( siste er i følge mannen :P). Så jeg håpte jeg var gravid jeg og venter spent på å teste på mandag. Så går jeg nå på do og ser el.slim, hæ? Pleier da å ha regelmessige sykluser jeg. El nå rett før jeg venter mens??? Eller kan man ha slikt slim når man er gravid?

Fortsetter under...

Skrevet

Har forresten ikke merket el slim tidligere denne pp, så er vel syklusen min som er på bærtur nå da? Huff kjipe greier.

Skrevet

Sånn var min syklus denne gangen, da jeg hadde masse symptomer på graviditet etter det jeg trodde var el..Men da jeg trodde jeg hadde ikm kom det el-slim og jeg fikk positiv el-test igjen. Nå er det 12 dager siden og mensen er i full gang:( Håper ikke det er tilfelle for deg da...kjipt når syklusen begynner å tulle en mnd :/

Skrevet

hadde slim idag jeg også. men ikke slik el slim som man kan dra i. jeg er på dpo 9. syns å se en kjempeSVAK SVAK SVAK strek? på testen idag

Bruker CB fertilitetsmonitor og fikk påsvist EL der.

har du tatt en test? håpe du er gravid.

Skrevet

Ikke tatt test enda, må kjøpe på mandag. Dette er sånn el slim man kan dra i, hvitt. Æsj håpte jeg var gravid jeg, jaja om jeg har el får jeg nå prøve å bli det da hvertfall

Skrevet

Noen som har hatt el slim ved ikm og vært gravide da?

Har vært kvalm og uvel i hele dag så litt spent om det kan være pga. graviditet. Dessverre har jeg ingen test liggende så må vente til jeg får kjøpt i morgen.

Annonse

Skrevet

Det kan jo være at kroppen ikke klarte å slippe ett egg da du hadde eggløsning og prøver igjen nå..

eller du kan lese her: http://mammanett.no/forum/showthread.php?20515-Slim

ei der som hadde hvitt slim lignende utflod da hun hva gravid.

eller: http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=239448

lest flere steder at hvitt slim er vanlig ved graviditet. men står ingen ting om det er strekkbart eller ikke.

Skrevet

Krysser fingre for positiv test!

Men hvor langt skal man kunne strekke el slimet egentlig?

Skrevet

henet fra pernille.info

Eggløsningsslim - oftest blankt, men kan også være hvitt, gult, blankt m/ litt hvitt/gult/rosa/rødt/brunt i, hvitt m/ litt gult/rosa/rødt/brunt i eller gult m/ litt hvitt/rosa/rødt/brunt i. Ligner veldig på eggehvite, er veldig glatt og sleipt. Kan strekkes alt fra 1-25 cm, avhengig av kvaliteten. Det vil ikke absorberes av dopapiret, men legge seg oppå.

eggløsningsslimet strekkes som oftest i én tykk tråd og kan strekkes gang på gang på gang på gang uten å tørke inn/miste kvaliteten

sædrester og lubrikasjon strekkes som oftest i flere tynne tråder, tørker relativt fort inn, og tåler ikke å strekkes mange ganger uten å miste kvaliteten

Skrevet

Posetiv test i dag, hurra!

Skrevet

Så var ikke el slim jeg hadde hvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...