mammaTkajaÅthea Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Er det noen som nesten ikke kjenner liv i magen... Ikke bare en dag mnen HVER dag.... Må fremprovosere det hver kveld, og det er nesten så vidt jeg kjenner noe da også... Kjenner ingenting i løpet av dagen... Om kvelden må jeg skutte i magen og drikke kald drikke ,, blir nervøs helt til jeg kjenner et lite dunk som kan komme plutseli, åsså er han færdi å gi liv fra seg... Hmmmm.... Kunne godt kjennt mer.... Er 29 fullgåtte uker og har hatt det slik hele tiden... Kjennte liv først i uke 23.... Er mitt 3. barn...
gulda Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Når det har vært slik hele tiden, så ligger h*n antageligvis på en slik måte at du ikke kjenner noe særlig. Jeg kan ha dager hvor det enten er veldig rolig, eller så er det bare jeg som er så aktiv at jeg ikke kjenner noe. Men han har veldig aktive perioder også. Jeg synes at du skal ringe føden, siden du er bekymret. Som sagt så ligger babyen antageligvis på en slik måte at du bare ikke kjenner sparkene, men det hadde nok vært veldig godt for deg å bekreftet at alt er ok! Når tankene begynner å spinne, så er det nesten umulig å få fred.. Håper du blir beroliget og kan kose deg videre!
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Dette sv.skapet har jeg kjent lite liv i forhold til forrige gang. Da hadde jeg en som kjentes ut som prøvde å grave seg ut hele tida. Denne gangen kjente jeg ikke liv før i uke 21-22, og det jeg kjenner er ikke mye. Innimellom på kvelden kan hun komme med noen skikkelige dytt, men thats it. Men jeg var på ul i påska, og da sa gynekologen at hun sprellet så fælt inni der at han ikke fikk tatt de målene han skulle. Og jeg så jo det på skjermen, men kjente ingenting. Så slett ikke sikkert det er grunn til bekymring. Men ta det opp med jordmor/lege og spør om ekstra sjekk, så får du sikkert det.
mammaTkajaÅthea Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2011 Jeg skal til jordmor på tirsdag, så da får jeg jo høre fosterlyden vertfal.. Kjenner jo liv vertfal, men det er så lite så lite... Var i sist uke på legekontroll også, der han tok fosterlyden, og han spurte om jeg kjennte godt med liv, og da sa jeg nei, men han sa at fosterlyden hørtes helt fin ut og at alt hørtres bra ut... Men kjenner litt panikk når jeg begynner å henge meg opp i at jeg ikke har kjennt noe hele dagen, og når jeg dytter og prøver å kjenne noe, og jeg da ikke kjenner noe med en gang.... Kan tro fantasiene triller avsted.... Men det er nok bare en rolig liten gutt inni der som sover mye... Jeg er også i mye aktivitet der jeg arbeider i barnehage 100% og har 2 herlige jenter på 6 og 4 som jeg styrer rundt med helt til kvelden... Så det er vel en grunn for at jeg ikke kjenner så mye til det på dagtid.. Takk for beroligene ord...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå