Gå til innhold

Kjære spådamer. Kan dere se hit alle sammen?

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene

Jeg prøver å legge kort på meg selv, men jeg klarer ikke å tyde svarene, det er så vanskelig for meg! Kan noen av dere fortelle meg når dere ser meg gravid?

Jeg har gitt opp og egentlig sluttet å tenke på dette med baby, men nå som det nærmer seg ikm igjen forbereder hodet mitt meg på nok en skuffelse.

Kan dere se på meg?

Evig takknemlig. Skal gi dere alle tilbakemeldinger om det skulle skje noe snart!

Fortsetter under...

Jeg får ikke opp at du er gravid nå, men jeg får opp juni på deg :-) Er litt kokt i hodet av allergien så ta det med en klype salt, men det er det jeg ser :-)

Hva med meg da? Er jeg det? Har min egen tråd men spør allikevel her jeg :-)

Ahhhh BIM er skikkelig klikk for tiden jo, får jo ikke til å svare :-((

Jeg får ikke opp at du er gravid nå, men jeg får opp juni på deg :-) Er litt kokt i hodet av allergien så ta det med en klype salt, men det er det jeg ser :-)

Hva med meg da? Er jeg det? Har min egen tråd men spør allikevel her jeg :-)

Annonse

hei løvemusen. jeg tror ikke du blir gravid riktig enda jeg... får opp at du blir gravid i løpet av et år, men at det er noe du må forstå før du kan gå videre og bli gravid....

får du inn når jeg blir gravid? svar meg gjerne i tråden min så har jeg alt samlet..031183

lys og varme

hei :) tusen takk for at du saa paa meg ;)

selv har jeg faatt feber.. saa er ikke meg selv.. mulig jeg var utafor naar jeg kjente paa deg løvemusen ;) saa da tar jeg sikkert feil ;) kan se paa deg igjen naar jeg er frisk og tilbake til mitt vanlige selv ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...