Gå til innhold

Meg og CB monitoren min er offisielt uvenner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha eggløsning denne uka, for jeg har alltid eggløsning 14 dager etter mensen, og nå skulle vi virkelig begynne å prøve for alvor.

Bruker 10 testpinner per periode

Men nå så er monitoren fremdeles lav, på den 16 dagen...

Fryktelig irriterende.. Jeg kan til og med se at det er 2 streker på pinnene, men den slår tydeligvis ikke ut..

Så nå er vi offisielt uvenner! :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har altid to streker på pinnen. når du har eggløsning skal østrogenlinja bli veldig svak og lh linja bli sterkere.

Skrevet

Bruker CB for første gang nå. Fikk max dag 26. Merkelige greier.

Skrevet

Lisse_01:

Det er derfor det er så fint å ha denne monitoren, for da viser den hvor feil man kan ta av når man har el, og da igjen hvorfor man ikke blir gravid :-) Så i ditt tilfelle siden du fikk max på dag 26 og er nå 5 dager over uten pos gt så hadde du helt sikkert el på dag 26.

Hadde du vært gravid og den max'en du hadde var gravid max, så hadde en graviditetstest også slått ut for da har du hcg i urinen :-) Regner med du startet syklusen på lav i noen dager for så gå over i høy helt til den maxen.

Hvordan så syklusen din ut på monitoren forresten og hvordan sykluser bruker du å ha? For det kan jo være at du har hatt en forskjøvet el, hvis du har stabile sykluser på la oss si 28 dager. Det hadde jeg selv i mars...

Skrevet

Har hatt stabil syklus på 28-30 dager i 6 mnd nå. Har tidligere hatt EL 14 dager etter mens. Har da tatt EL test 1 gang.

Men denne gangen hadde jeg lav frem til dag 6 ca. Så høy frem til dag 26. Merkelig at den plutselig ble så sen.

Typisk at typen ikke er hjemme på dagene det var max.

Er så lei av å vente :) Men det er vel det problemet mitt er, det at EL er ustabil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...