Gå til innhold

En liten oppmuntring kanskje! Vi klarte det på 6 forsøk:)

Håpefull77

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært aktiv her før jeg ble gravid for 6 gang. Men tenkte jeg skulle dele min historie.

Jeg har hatt 5 spontanaborter, herav 2 MA. Vi ble utredet etter den fjerde, men de fant ikke noe galt. I den siste graviditeten fikk jeg pregnyl (HCG) fra positiv test til og med uke 12. Samt abyl-E til og med uke 33. Jeg har også vært sykemeldt store deler av svangerskapet. Det tror jeg har vært bra for meg, fordi jeg er nok en veldig stresset person.

For en uke siden fødte jeg en velskapt jente. Leger og jordmødre har hele veien vært redd for at jeg skulle føde for tidlig. Tiden på slutten ble derfor tung, og ende med igangsetting i uke 41+3. Da ville ikke legene at jeg skulle gå lengere.

Vi storkoser oss med jenta vår.

Lykke til alle sammen! Ville bare dele at det kan gå bra selv om en har mistet mange ganger.

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med jenta deres, det er jo så herlig når man endelig kommer i mål etter mange nedturer og mye slit! Vi har også ei på 7 dager hjemme nå som vi har jobbet lenge for, nyter hvert øyeblikk selv om mye er nytt! :o)

Kos dere videre, god sommer!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...