Gå til innhold

Glidemiddel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er blitt gravid selvom de bruker glidemiddel?

Er i vår 2 pp og trenger bruke glidemiddel..håper noen kan gi meg svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk pre-seed:) Det er ikke sæddrepende. Vi brukte det da vi ble gravide sist, og bruker det nå også:)

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar.

Bruker klick soft glide.

Klick Soft Glide er et vannbasert glidemiddel som er ekstra fuktighetsgivende, og som gir en glatt og myk følelse. Inneholder melkesyre som er snille og skånsomme mot underlivet. Passer ekstra godt for de som har tørre slimhinner.

Glidemiddelet er balansert med en nøytral pH-verdi på 5,0, som er tilpasset det følsomme miljøet i underlivet. Geleaktig konsistens som ikke klumper eller tørker ut. Kombinasjonen av ingredienser gir en langvarig glideeffekt.

Uparfymert, uten farge eller smak. Dermatologisk og gynekologisk testet.

Strå jo at denne er nøytral pH verdi.. kan jeg være det samme?

Skrevet

Det kan jeg dessverre ikke svare deg på :) Men her er det en link på pre-seed :)http://www.preseed.com/

Skrevet

Interessant spørsmål. Hvor får jeg kjøpt pre-seed (apoteket?)

Lykke til videre!

Skrevet

Jeg bruker en som jeg kjøper på apoteket som jeg tror rett og slett heter "Glid". Det står på tuben at den ikke er sæd-drepende. Hadde ikke klart meg uten, har en sykdom som gir tørre slimhinner, og da hadde ikke sengekosen blirr særlig stas uten...

Skrevet

Jeg kjøpte det nett :)

Skrevet

Vi brukte vanlig glidemiddel. Klick het det tror jeg. Og vi ble gravide! Pre-seed har jeg prøvd, bortkastede penger spørr du meg.

Skrevet

ah! akkurat dette har jeg lurt på også! Vi bruker det "luksus" glidemiddelet fra kondomeriet men jeg finner ingen informasjon verken på nettsiden eller på flasken om det er noe seddrepende middler i det..? det er silikonbasert så jeg vet ikke om dette er negativt eller positivt..? noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...