lionking Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Noen som har erfaring med el-testene fra billigtester? Testet i går kveld og fikk da to sterke streker, altså så var teststreken like sterk som kontrollstreken. Kontrollstreken var bare litt tykkere enn teststreken. Så testet jeg i dag tidlig, og da var teststreken betraktelig mye sterkere enn kontrollstreken. Testet også i kveld, og da var teststreken fortsatt sterkere enn kontrollstreken, men ikke så betydelig som i dag tidlig. Lurer på hva dette betyr.. Vi koset oss natt til torsdag og i dag tidlig, håper det holder! Hva tror dere?
Mommy Mia Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har brukt billigtester sine el-tester og fikk iallefall full klaff første gang ! Om teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken vil EL intreffe innen 24 timer (tror jeg), da anbefales det å ha sex den dagen, pluss de 3 følgende dagane etterpå Når jeg tok el-testen var jeg usikker på om den var positiv, inntil jeg virkelig fikk positiv, da ble den sterkere farget enn kontrollstreken og det var ikke tvil. Allerede dagen etter, ble den litt svakere ! Den gangen mistet jeg dessverre! men prøver igjen nå, testet positvt på EL for 13 dager sider, og venter spent på om det blir noen knallpositive G-tester snart ! Bare skygger hittil:/ Lykke til lionking
lionking Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2011 Spennende da! Tusen takk, lykke til du også
ღMaritpusenღ Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Men når skal man begynne å teste med disse el-testene? Jeg aner ingenting om sykluslengde og sånn, men fikk mensen lørdag 30 april, og hadde mens til fredag 6 mai. Regner med det går ca en mnd til neste mens, altså i månedsskiftet mai/juni. Når bør jeg begynne å teste å når kan jeg "forvente" el?
lionking Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2011 Hvis du har en syklus på 28 dager, bør du begynne å teste dag 12:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå