Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 8 nå, og føler at jeg har begynt å få mage allerede! Med de andre barna mine fikk jeg ikke mage før langt etter 1. trimester. Er det virkelig mulig å få mage så tidlig, eller er det bare jeg som har lagt på meg litt? Og hvorden er dette om man venter tvillinger, kommer magen før da (har litt angst for at det skal være to..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei JG?....

Jeg har det akkurat på samme måte. Er i uke 8 nå og har skikkelig gravid -mage. Merket at jeg fikk tidligere mage med nummer 2 enn med første, men hadde ikke trodd at jeg ville få det sååå tildlig..... men men det er jo koselig også da :)

Har liksom ikke lagt på meg adre steder enn akkurat en kul på magen, så det er liksom ikke tvil om at jeg er gravid... så det kan likegodt snart bli offesielt til alle, til og med på jobb...

Men jeg er bare stolt av magen min og håper at alt går bra.

Skrevet

jeg får ikke opp de innleggene seom er skrevet etter meg... er det sånn for flere??

Skrevet

Ja det var meg som skrev de men kan heller ikke se de..

Men ja jeg er 6 uker i morgen, og passer søren ikke buksene mine lenger!!!! Måtte avgårde og kjøpe meg en sånn baggy bukse med strikk i livet i dag, haha.. masse luft men begynner å lure på om det er sånn ca 4 inni der;)!

Skrevet

jeg er 5+6, og buksene mine har krympa de også!!!!

Skrevet

Jeg bruker heldigvis mine gode gamle bukser enda (ikke de som er trangest) men magen tyter ut som bare det.. Den kom rett før uke 8.. Nå er jeg 10+6 og den har faktisk roa seg litt.... Men må fremdeles skjule den på jobb med litt vide tunikaer o.l....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...