Gå til innhold

Når kommer magen???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så individuelt fra person til person. Det kommer ann på kroppstype. Er du høy må du vente lenge, er du lav kommer den fortere osv.

Men for min del kom den vel i ca uke 21-22. En liten hard gravidemage.

Men det er mange som også får mage i uke 15.

Jeg venter også spent på magen... :-( Jeg er nå i uke 17 og det er fortsatt lite antydning til mage. Jeg skulle på bursdag i går og heldigvis var magen utrolig oppblåst i går så det så ut som jeg i alle fall hadde litt mage :-)

Jordmor blunket lurt til meg da jeg så misunnelig på magen til en deltaker (som hadde stor og fin gravidmage og som har termin ETTER meg) på et kurs jeg var på, og sa at "kvinner med sterke magemuskler får mage senere de vet du"...! Hehe! Koser meg med den tanken akkurat nå jeg :-)

Lykke til!

Annonse

I første svangerskap fikk jeg ikke mage før i uke 26. Denne gangen kom magen i uke 18. Men er fremdeles ganske liten, så mange som ler av meg når jeg stolt viser frem magen min (uke 21 nå). ;)

Jeg har alltid hatt sterke magemuskler og flat mage. Er vel derfor magen ikke er så stor.

Har variert veldig her, mellom uke 16 og 24 her, men denne gang kom den i uke 8 ca, tidlig spør du meg, men det er 4 gangene dette og jeg har tippet 30 :) Hadde også flat og stram mage pga at jeg er flink å trene til vanlig :) Hybelen er jo velbrukt og vet hva den skal gjøre :)

Jeg er nå 18+5,og måtte krype til korset,og kjøpe meg gravid-bukse på fredag. Jeg var veldig klar for å bruke mine egne bukser enda noen uker,men den gang ei:p Hehe.

Jeg er 178 cm,og hadde litt ekstra "polstring" på magen fra før,men nå har folk begynt å spørre når de ser meg,så da er det jo tydeligvis en synlig bulk der;)

jeg er 15+4 i dag og føler ikke selv at jeg har fått noe mage men en som jeg går på kurset med sier den begynnes og synes litt, men jeg har alltid hatt litt mage har alltid litt store topper på meg og når jeg da kommer med tett sittende så kommentere han dette . jeg er 1,65 og har bygd på meg litt fett rundt magen det siste året . venter spent på see magen godt :)

Annonse

Jeg er 15 + 4...Andre svangerskap..og har hatt mage LENGE...("Alle" tror jeg får tvillinger- det tror ikke jeg..;) Jeg har normalt helt flat mage...Nå begynner det å se ut som babymage..og DET liker vi!:) Er 162 høy... Mulig det blir litt mindre plass da...;) *SMIL*

Fikk mage ca uke 10 her, før det var jeg mest oppblåst. Men fra uke 11 så jeg at magen er proporsjonalt større enn resten av kroppen min, og til og med når jeg lå flatt, sto magen opp en del. Forrige svangerskap kom magen i ca uke 12, så tidlig ute med begge....jeg tror det har mye med høyde og kroppsbygning å gjøre. Har også hørt at det har mye med hvordan livmoren er plassert. Noen har livmoren lenger inn mot ryggen og de vil få mage litt senere. Mange har også bakovervendt livmor, og da vil også magen først komme senere, når livmoren snur seg rundt i "riktig" retning (magen vil da plutselig sprette ut).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...