bebebe Skrevet 7. mai 2011 #1 Del Skrevet 7. mai 2011 Hei vi vurderer å kjøpe Bugaboo.. men når jeg har visst den til min mor og svigermor sier de at barnet umulig kan sove godt og rett i den sittedelen etter at jeg har begynnt å bruke den?? tenker jo at siden bag delen er stor, kanskje jeg kan ha den fremme så jeg bruker den når jeg kun skal trille får at ungen skal sove? eller tror dere det blir tungvint? Denne vogna virker perfekt for meg..blir å bo i by men reise mye hjem og da er det greit med transport bag og synes dere det går greit på snø føre? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143205064-erfaringer-med-bugaboo-hvordan-sover-ungen-i-sittedelen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. mai 2011 #2 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg har en Simo Duo etter førstemann og kjøpte en helt ny Buggis nå til andremann, og mini sitter definitivt best i Bugaboo'en. Sittedelen er ergonomisk utformet slik at ikke ryggen blir for mye belastet slik den gjør i vogner der babyen sitter rett og siger ned i setet. Mini koser seg i bugaboo'en og sover like godt i den som liggende i Simoen. Baggen og sittedelen monteres på samme ramme, så det vil bli fryktelig tungvindt å bytte frem og tilbake;) Men man kan jo legge ned setet til full liggestilling så det er ikke noe problem. Baggen er jo like stor som på Simo (om ikke større?) så denne kan du bruke leeenge! Og vil mini opp å se litt så kan du vippe baggen litt slik at han eller hun kan se ut:) Man får kjøpt vinterhjul som er enkle å sette på om man skal kjøre i snø og annet terreng. Kjenner flere som har brukt denne vogna hele vinteren uten problem. Jeg elsker vogna og den er absolutt den beste jeg har prøvd! (har hatt noen vogner nå) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143205064-erfaringer-med-bugaboo-hvordan-sover-ungen-i-sittedelen/#findComment-143205598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nummer tre <3 Skrevet 7. mai 2011 #3 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg er enig med hun over her. Jeg har kun hatt Bugaboo og jeg elsker den! Har hørt veldig mange si at barnet sitter mye bedre i Buggisen enn i feks Simo pga den gode støtten. Sønnen min på 2 år sover kjempe godt i den og det har aldri vært noe problem. Han ville opp å se veldig tidlig så vi byttet over til sportsdelen da han var 5 mnd. Den er jo ikke voldsomt romslig som feks en Simo er men det er det som er så bra, at den føles litt trygg og lun. Den gir en veldig god støtte til små "vinglete" kropper. Ikke noe å si på sittedelen overhode og kan gi vognen mine beste anbefalinger. Når det er sagt hadde jeg også foreldre og svigerser som var serdeles skeptiske da de så vognen for da vi var små var det bare Simo og svære bagvogner som gjalt Men det har godt bra allikevel gitt *fnis* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143205064-erfaringer-med-bugaboo-hvordan-sover-ungen-i-sittedelen/#findComment-143205735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 8. mai 2011 #4 Del Skrevet 8. mai 2011 Her er også besteforeldrene skeptiske til den. Jeg kjøpte den brukt da mini skulle over i sportsvogn, for han satt så dårlig i Emmaljungaen. Han sank sammen hele tida. Jeg var litt skeptisk til hvordan han ville sove i den, men han sover like godt, om ikke bedre i den enn i Emmaljungaen. Nå skal nyebebisen få Bugabooen, og gleder meg til å prøve ut bagen også. Mht vinterføre er det det eneste jeg har å utsette på Bugaboo, men jeg kjøpte ikke vinterhjul til den. Det kommer jeg til å gjøre denne gangen her. For de små hjula funka dårlig i sørpe og over brøytekanter. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143205064-erfaringer-med-bugaboo-hvordan-sover-ungen-i-sittedelen/#findComment-143206493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå