Gå til innhold

Inseminering nr 2.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ble jeg insiminert for andre gang i går. Det gikk ikke så bra sist, så nå håper vi virkelig at alt går fint denne gangen =)

Vi er mye mer rolig og lever som at det ikke er blitt gjort. Sist så var vi jo fulle av nærver og følelser fra dag 1! urolige begge to, spente osv, så man kunne jo bli gal hehe. men håper nå, at siden ting er så godt som normalt, at alt vil klaffe =) Har faktisk en mye bedre følelse denne gangen også =)

Jeg har heller ikke fått hormoner for å stimulere eggløsning denne gangen, men fulgt min egen syklus. Så får bare krysse fingrene =)

Er det noen andre her som har gått igjennom det samme og som har noen erfaringer å dele? Er jo litt rart å vite fra dag 1 at man kanskje er på vei å bli gravid. de fleste vet jo ingen ting de første ukene. Så jeg føler vente tiden er så lang!

Men den som venter på noe godt =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! vi går gjennom det samme som deg! har som deg hatt en inseminasjon som ble negativ, og som dere var vi helt på tuppa til og med fra før det ble gjort, og jeg kjente etter ALLE små ting i kroppen, og innbilte meg mye, og bekymra meg, fikk ikke sove og gråt, ja i det hele tatt veldig slitsomt. skulle ha hatt inseminasjon nummer to for akkurat 2 uker siden, men jeg fikk feber, og vi kunne ikke gjennomføre det. ble så skuffa! nå venter vi på neste sjanse, og prøver å ta det mer med ro. jammen ikke lett! og ja, ventetiden blir så lang! tvi tvi til dere nå. jeg venter tr rundt disse dager, så vi kan begynne å vente på EL. hehe. sånn går no dagan!

Skrevet

Å så uflaks med feber da! Ja vi har vært helt tullete siden vi snakket om å få barn hehe. Men denne gangen føles det mer "naturlig" ut, om man kan kalle det for det =) Både jeg og samboeren tar det helt med ro og lever som før =) Selvfølgelig streifer tankene over på det inni mellom, men etter første gang, så ble hverdagen helt anderledes! Alt dreide seg om dette og alt rundt oss ble snudd opp ned hehe. Også så forsiktig som man blir! Hva kan jeg gjøre/ikke gjøre, hva kan jeg spise/ikke spise osv osv.

Jeg også tok så og si alt som skjedde med kroppen min som tegn og kjente goodt etter om det var noe å kjenne på osv hehe. så man er sin verste fiende noen ganger!

Jeg håper virkelig at ting klaffer for dere denne gangen! Også hadde det vært veeldig artig om du ville oppdatere meg om hvordan det går med dere =) Syns det er så flott å få snakke med noen som går igjennom det samme =)

Masse masse lykke til! Så får vi håpe tr er rett rundt hjørnet =))

Skrevet

åh, vi høres ut som vi reagerer veldig likt:) jeg har også vært og er veldig forsiktig, og hele tiden tatt (sikkert litt for mye) hensyn til bebiprosjektet.

denne gang mens jeg venter prøver jeg å være mer avslappet også,og leve som før. idag skal jeg foreksempel ta meg et glass vin, det har jeg ikke har gjort på noen måneder! må overbevise meg selv om at å ta det hele mer med ro, kan hjelpe til på å få det til!

lykke lykke til dere også! hadde vært fint å følge med hverandre! godt å snakke med noen i samme situasjon ja:)

god kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...