C+F Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Jeg er usikker jenter, og trenger deres meninger. For en uke siden var jeg i Barcelona. Tenkte at jeg skulle ta en graviditetstest for å være helt sikker på at det var greit å ta noen glass vin. Jeg har en uregelmessig menstruasjon, og er usikker på når EL er. Uansett tok jeg en test kjøpt på et spansk apotek, som viste klart positiv. Første dag i siste menstruasjon var 2.april, og jeg testet positivt 29.april. De siste mnd'ene har syklusene mine vært på mellom 29-31 dager. Tingen er: jeg løpte ut for å kjøpe flere tester, og tok en ny senere på kvelden, den viste klart negativt. Tok også en ny test morgenen etter, på morgenurin, klart negativt. Samme neste dag, og dagen etter det igjen. Frem til nå. Jeg er nå på dag 36 etter første dag i siste menstruasjon, ingen tegn til tr enda. Men heller ingen positive tester. Jeg tok en cb pluss senest i dag på morgenurin, helt negativ... Det jeg lurer på er om det kan være noe galt? Har noen av dere opplevd noe lignende? Er ikke testene i utlandet til å stole på i det hele tatt? Jeg er helt forvirret, og går egentlig bare å venter på at tr skal dukke opp, for å få konstantert noe som helst. Tror dere at jeg burde gå til legen? Der tar de vel også bare en test på urin? Hva tror dere? C
Nummer tre <3 Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Jeg ville ringt legen, du kan be om blodprøve også for å måle stigningen av hcg.. Bare fortell det som det er, så vil de sikkert hjelpe deg..
Nutte87+ februar spire! Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Jeg hadde en tidlig positiv test sist, men så fikk jeg flere negative noen dager etterpå. Det viste seg at jeg mistet veeeldig tidlig. Så jeg fikk nesten en normal mens. Hadde en del mer smerter og det som kom ut var ikke helt som normalt. Men jeg hadde ringt legen og fått dem til å teste deg med blodprøve =) ikke noe artig å ikke vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå