Gå til innhold

108kg...gravid mage??

Anbefalte innlegg

jeg veier nå 108kg, men har vært oppe i 134kg, og har en skikkelig hengemage.

er det noe håp for at jeg kan få en fin og rund gravidmage, eller kommer det henget til å være der da også??

vi har prøvd å bli gravide i 3år, så jeg har så lyst til å gå rundt og strutte med en stor og fin mage :) og være stolt over å være "tjukk" :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143204176-108kggravid-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veier 108kg nå.

veide før graviditeten 119kg så jeg har gått ned en del under dette svangerskapet.

jeg har fin gravid mage som først dukket opp rundt uke 15.

har litt ekstra på magen men magen strekker seg jo ettersom den vokser og magen vil jo bli mer og mer tydelig.

nå er jeg i uke 34 og jeg kan hverken se eller kjenne noe til det som var "ekstra" på magen før graviditeten.

lykke til med prøvingen =)

jeg har også d henget på magen(underste delen) den er desverre der når jeg er gravid, men den blir ikke visendes no serlig med klærne på :) resten av magen er blitt rund å fin så jeg gjemmer "henget" med litt lengde på genserene og toppene :) er i uke 31 :)

Hei :o)

Jeg veide 133kg, gikk ned til 103, ble gravid og fikk en skikkelig struttemage! Neste graviditet begynte jeg på 108 kg, og jeg fikk akkurat den samme magen da. Og jeg ELSKET det! Masse fine kommentarer fra jordmor over den flotte kula mi!

Så ikke bekymre deg! Du kommer nok til å få en flott mage du og:o)

Signerer 18:41

Jeg veide 136 kg og gikk ned til 97, ble gravid og fikk en fin gravidmage. Den kom rundt uke 20.

Jeg veide 107 kg den dagen jeg fødte.

Veier 108 kg nå, 1 1/2 etter fødsel og prøver å bli gravid igjen ;)

Jeg er forresten 171 cm høy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...