Gullis :) Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Hei...nå er jeg her. Oppdaget MA igår, var 8+2 men fosteret bare 6+3 , så hjerteaktivitet 6+6 ,,men da var knøttet bare 6+1. har følt at noe var galt siden påska. Rart og være her igjen. Skal ta utskrapning på mandag..hvordan går det med deg nå?
Happy87 Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Metti er forresten i syden. Men bli med inn her http://www.barnimagen.com/forum/thread/143174338 og skravl med oss. Metti er også her.
Metti er håpefull Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Heisann Dette var det innlegget jeg ikke ville lese !! Det er så utrolig trist og miste den etterlengtede spiren ! Men utrolig nok så kommer vi oss gjennom det ! Det må være ekstra tungt når du fikk se hjerte slå bare noen dager før .... Koss går det med deg ? Jeg fikk ikke utskraping men cytotec kur! Det er fire tabeletter som en legger inn i skjeden.. Etter kuren har jeg hatt en del vondt i magen og ryggen men i dag en uke etter kom det ut noen klumper. Trodde alt var ute men tydeligvis ikkje. Men da forsvant så og si alle smertene. Det er good.. Når det gjelder det psykiske så har det gått greit selv om det har vert utrolig trist !! Håper virkelig at det snart ordner seg for begge oss. Føler det er vår tur nå !!! Er i gran canaria akkurat nå så soler og koser meg ! Deilig komme seg vekk litt !
Metti er håpefull Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Forresten tenker på deg og gir deg en klem . Dette burde ingen oppleve
Gullis :) Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2011 Tusen takk Metti, det betyr så utrolig mye å ha noen her inne på forumet som man "kjenner" og som har samme erfaringer! Jeg fikk 3 cytotec piller jeg skulle ta på samme måte som deg halvannen time før jeg møtte på sykehuset. Så var det narkose i et kvarter og vips så var det over. Hadde mens vondt og blødde litt igår, idag kjenner jeg så og si ingenting og har ikke blødd stort foreløpig idag. Bare bittelitt spotting. Hvis dette er det hele må jeg si at det var en utrolig skånsom og fin måte og gjøre det på! Merker at jeg trenger litt tid til å rydde og omstille meg i hodet, komme meg opp av sofaen og i normalt gjenge igjen. En tur til syden høres vel ut som den beste medisin!!!! Det unner jeg deg virkelig . Jeg hadde en utrolig fin sykepleier i utskrivingssamtalen som gav meg mange oppmuntrende ord som jeg tar med meg videre. Jeg drømmer om dagen en hopper over i 2. trimester med et levende knøtt i magen. Det skal bli så utrolig stort....
Metti er håpefull Skrevet 10. mai 2011 #8 Skrevet 10. mai 2011 Det er helt sant gullis ; ) da jeg kom tilbake til bli gravid merket jeg kor godt det var og snakke me de som eg har snakket me en stund.... I dag når jeg har ligget på solsengen har jeg virkelig kjent på savnet etter en spire !!! Håper virkelig at jeg snart får en frisk graviditet. Lengter sånn etter det ! Koss går det me deg gullis. Alt fint etter utskraping ? Klarer dere se fremover og nytt mot ..
Gullis :) Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2011 Vi må bare holde sammen !!! Husker fra SA'en i desember/januar at savnet kom snikende etterhvert. Jeg kjenner ikke noe savn enda men er forberedt på at det kommer. Tror det er et sunnhetstegnet at savnet kommer. Det betyr at du begynner å bli klar igjen . Jeg vet med meg selv at jeg ikke er det men det er jo ikke så rart, Det har jo akkurat skjedd og vi jobber fortsatt med å bearbeide det og samkjøre oss og lære oss hvordan vi reagerer forskjellig. Jeg er utrolig fornøyd med utskrapning om det går an å si det. Merker ingenting idag! Har ikke blødd noe heller så jeg tror kroppen kommer seg raskere denne gangen. Sist så testet jeg positivt i 5-6 uker etter SA enda jeg var kommet mye kortere og max hadde jeg 380 i hcg. Det synes jeg var litt slitsomt så jeg håper at Hcgen kommer seg raskt ut av kroppen denne gangen. Nå må du bare nyte sol og syden . Spira kommer !!
Metti er håpefull Skrevet 11. mai 2011 #10 Skrevet 11. mai 2011 Jepp vi får holde sammen for savnet er meget stort kjenne eg.. Det hjelper ikke at ei av mine beste venniner skal ha baby nå i juli. Men det må en nesten bare tåle. Håper så inderlig at spira sitter neste gang. Ser at flere har hatt både to og tre MA. Det tror jeg hadde knekt meg. Men nå må jeg bare se positivt fremover !! Spira den skal sitte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå