Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg er 39 år, mor fra 2 barn (enn gutt fra 9 år, og ei jente fra 6 år ), heter Sanne, og er utdannet som førskolelærer. Jeg har jobbet mange år i barnehagene, kommer fra Nederland og bor nå 3 år på Våland (hafrsfjordgate). Jeg har også jobbet 1,5 år i barnehage i Stavanger.

Jeg er omsorgsfull, ansvarsfull, og tålmodig, og er veldig glad i å jobbe med barn. Ditt jente får tilpasset hennes eget behov og rutiner, samt får hun ett varmt måltid hver dag, som også er inkludert i prisen.

Prisen hos meg inkludere alle biologiske måltider, yoghurt, drikke, våtservetter, salve og ett varmt måltid hver dag. Prisen inkluderer også frukt hver dag, og hvis ønskelig, åpen barnehage ein dag i uke.

Vi går hver dag på tur, på lekeplasser, inne har vi sang/lesestund og aktiviteter tilpasset til ditt jente sin alder.

3 dager i uke skulle passe veldig fint for meg.

Hvis dere er interessert, kan dere ta kontakt med meg via mail eller tlf: 94809627

Mvh, Sanne.

Gjest Borghild64

Heisann!

Jeg heter Borghild, og er 47 år. Jeg har jobbet som dahmamma i 24 år, og har ledig plass fra august. Jeg bor på Eiganes, like ved Stavanger stadion. Åpningstiden hos meg er mandag-fredag 0700-1630. Prisen er kr.5000,-pr.mnd... Dette inkluderer all mat og drikke, salve og våtservietter (dere har krav på kontantstøtte). Jeg har massevis av attester/referanser fra tidligere foreldre. Hvis dette er interessant kan jeg kontaktes på [email protected]

• 9 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...