Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når han ikke får viljen sin, eller ikke får lov til noe. Han blir så sint! Han hyler ikke, men han kaster ting, slenger dem rundt seg, og slår gjør han også. Jeg lar han bare ture frem - det går fort over - men jeg syns det er litt rart (selvfølgelig irettesetter jeg han hvis han slår). Jeg vet ikke om noen andre barn som bare kaster ting i stedet for å hyle eller protesterer verbalt på andre måter.

Er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er snart 19 mnd forresten.

Hi

Skrevet

minien min på snart 18 mnd, blir også så sint. for eksempel når han ikke får til å sette på plass en duplo bit så blir han så sint og hyver klossene.

eller vist han ikke får vilja si eller d går imot han så kan han klipe og slå og viser agresjon.

dette har da kommet de 2 siste mnd.

kansje d kan være trassalder eller noe. håper vertfall d går over snar. vil ha tilbake den søte snille gulle mitt.

Skrevet

Lille mann på 18mnd kaster seg på gulvet og proteserer med skrik om jeg tar i fra han noe eller nekter han noe.

Jeg lar han hyle fra seg, og regner med at han tar hintet etterhvert.

Skrevet

Samme her med lille tennpluggen min. Klikker i hytt og gevær, og man får aldri en advarsel:)

Hun er det staeste lille kvinnemenneske jeg har møtt på - så hun gir seg ikke heller:)

Har holdt på noen mnd allerede. Er 18 mnd nå.

Prøver meg som regel med en avledningsmanøver, men hun er ikke så lettlurt heller:)

Dette er moro, dere! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...