Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har opplevd at man kan klemme ut hvitt talg fra selve brystvorten? (Som å klemme ut en kvise, men det er ikke betent/gult - men hvitt og luktfritt). Jeg har søkt litt på nett og det ser ut til å være normalt, men synes det er litt rart at det bare kommer fra den ene brystvorten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det i begge i noen måneder nå. Jeg har dype furer i vortene som gjør at jeg nesten må grave det ut med jevne mellomrom. Lurer på hvordan det blir når jeg skal amme. Skal jo ikke ta på vortene eller bruke såpe for å vaske....

Skrevet

Jeg oxo har d! Hatt d lenge! Men jeg har da oxo sånn blank væske... begynnelse på melk tror jeg..

Skrevet

Tror ikke det har noe å si for babyen. Tror talget produseres for å smøre vorten og at det skal være der.

Jeg har det forsåvidt på begge vortene jeg også, men det er bare på den ene vorten jeg kan "klemme ut" en slags stråle. (Og det er det jeg lurer på om er normalt) På den andre holder det å pirke det bort med neglen. Egentlig tenker jeg at jeg bare bør la det være, ikke plukke eller klemme på det, men det er liksom så fristende. Men resultatet kan jo fort bli at jeg blir sår allerede før ammingen har begynt...

Skrevet

Dette har vi alle. Er med på å utgi "lukt" slik at babyen skal lettere søke seg fram til puppen.

Spennende å skvise ut, men la det være der for babyens skyld. Ikke noe farlig, men helt naturlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...