Gå til innhold

Lykkelig og glad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skreiv et innlegg for litt siden om at pampers bleiene stinker tiss etter kort tid!

Vi har alltid brukt pampers bleier, og har aldri lagt merke til det. Men etter jeg leste dine innlegg ang dette + innlegg om coop bleiene, måtte jeg bare prøve dem, siden de er så billige :)

Nå har vi brukt coop bleiene i ca 3uker, og de er jo helt topp :))

Igår gikk vi tom og da tok vi på lillegutt en pampers bleie som vi hadde igjen fra før vi kjøpte coop bleiene, og DU HAR HELT RETT; det stinket tiss etter kort tid! ÆÆÆSJ!! At ikke vi har merket det før, kan jeg ikke fatte og begripe! ;) Ikke nok med det, han hadde på seg pampers bleia i natt også, altså i 13 timer i strekk, og fy f**** som den stinket idag tidlig! Var helt sikker på han hadde æssa, og hele rommet hans stinket! Men det var bare en tisse bleie!

Idag har vi vært og handlet coop bleier igjen, og kommer aldri, aldri! til å bruke pampers bleier igjen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi la også plutselig merke til dette, og har som dere gått over til coop maxi bleiene til jenta vår på 5mnd. Helt tipptopp:):)

Skrevet

hehe, ser man det ja;)

Godt å høre at Coop-bleiene funker for dere også, de er jo kjempegode, og greit å spare litt penger der man kan!

Ønsker dere noen luktfrie og behagelige bleiedager fremover med gode gamle Coop-bleier igjen, jeg er ihvertfall overbevist, og kommer nok ikke til å bruke verken Libero eller Pampers igjen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...