Gå til innhold

Flere som har ordnet det meste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har shoppa inn endel klær fordi jeg har vært mye ute å reist i det siste.

Malt ferdig rommet pga det var rosa og vi skal ha gutt.

Var på ikea igår og kjøpte kommode og seng. Kommode trengte vi pga vi måtte få unna alle klærne vi kjøpte i usa for en uke siden. Min "store" baby box beg å bli litt liten.

Beg på kommoden i går og oppdaget da en feil og måtte da bytte en del. Så når jeg kom hjem idag hadde mannen min satt sammen senga oxo, noe jeg ikke ville helt enda. Men han ville sjekke om den oxo hadde noe skade på seg.

Blir litt skremt når senga er oppe allerede, så har bestemt meg for å legge et stort laken over.

Ja jeg synes det er greit å være ferdig med endel ting, for når jeg blir større blir jeg nok litt mer sliten.

Men senga og vogna (kjøpt) vil jeg helst vente litt med.

Noen andre som er litt sånn?

Er 25+3 idag:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj kommet langt du da:) koseli det:) Er ikke mer en 18+4 jeg enda.. bare kjøpt en body, og en joggedress:) Kos med alle innkjøpene da. jeg skal på ul på mandag, så satser på at jeg får shoppe litt etter det:) greit å spre utgiftene litt:)

Skrevet

har det meste etter mitt førstefødte barn som nå er blitt fem.. nye klær kommer etterhvert, skal ha alt nytt der uansett kjønn.. er 21 uker på vei.

Skrevet

Jeg har også det meste klart... Har en god del fra før av, siden jeg har en på 2,5 år fra før. Så her er det bare kjøpt inn vogn, kommode og stellebord. Kommoden blir vel satt sammen til uka, men senga kommer nok ikke frem her riktig enda :) Så jeg har stort sett bare å vaske opp klær stort sett. jeg er 23 uker på vei...

Skrevet

Vogna står plutselig på barnerommet fordi vi kjøpte den brukt og skulle egentlig ikke få den hit enda, men de vi kjøpte den av insisiterte så da så ;) Ellers så vi på en god del babyklær, bilstol, seng, vugge, vippestol, babygym, bæresele, ja you name it!! hos søstra mi i går, og skal få en god del av henne og kjøpe noe, men jeg ville ikke ha det hit enda.. føler meg litt dum men ble faktisk litt grepet av panikk en stund :S Er førstegangs og ble plutselig så redd for at jeg ikke skal greie med alt, og å se alt det utstyret gjorde det plutselig veeeldig virkelig! Samtidig har jeg jo lyst å være forberedt, man vet jo aldri om man føder tidlig f.eks osv.

Tenker at jeg har allverdens tid enda, men det går nok raskere enn jeg er klar for :P er 22 uker.

Skrevet

jeg er 32+2 i dag å har allt jeg trenger i hus. vogn seng klær stellebord bilstol babygum osv.. eneste jeg mangler nå er å b åsså mangler jeg da vippestol og lekegrind, men de har mine besteforeldre låvet at jeg skulle få av dem som fødselsgave :D så jeg er helt klar til at hun little kan komme. grunnen til at jeg er tidli ute er pga min mor å alle i familien min har premature fødsler som regel født i uke 34...

Skrevet

Tenker at det å spre utgiftene er endel av greia, pluss det attenk om jeg ikke orker om en mnd.

Pluss det at man kan føde for tidlig, jeg er født før tiden og det er han også,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...