trippeltopp Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 ...jeg er bare nysgjerrig. Kjennes ut som om babyen presser seg ned i bekkenet om dagen. Mye stikkninger og bevegelse/press langt nede.. Nummer én festet hodet ca uke 31 eller noe sånt.. men trodde det var vanlig noe senere med nr to. Ikke det at det behøver å bety at han fester seg da.. Men uansett; dere som har fått to, eller bærer på en nr to som har festet hodet alt - når skjedde det andre gangen?
SuperMoM <3 Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Under fødselen ^^, Er normalt at hodet ikke fester seg med nr.2 og de etter
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Har 2 barn fra før av og hodet festet seg ikke med noen av de. Venter nr3 nå, og regner ikke med at hodet fester seg nå heller
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Nå med nr to festet hodet seg en gang mellom uke 33 og 36, var godt festet på kontroll da jeg var 36 uker på vei. Førstemann hadde hodet festet i uke 32.
Plutselig_gravid Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Da jeg var på kontroll med nr 2 i uke 34 var hodet festet Tror det festet seg et par uker tidligere enn det. Nå er jeg gravid med nr 3 og hodet festet seg i uke 34 denne gangen også Veldig greit for da slipper man å bekymre seg for setefødsel eller tverrleie. Negative er alle de vonde nedpressene og stikkingene som da holder på i ukesvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå