#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 får opp et nei på deg på denne sykulsen.Men juli er ei veldig posetiv mnd for deg,der du erveldig fruktbar.Masse lykke til.
Kristin-87 Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2011 Takk Håper sambo blir like fruktbar som meg da, da det er han som har dårlige svømmere..
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 jeg får også opp nei på deg, og samme som aurora at juni/juli er fruktbare mnd...føler at du tenker mye på at sambo har dårlige svømmere, ikke fokuser på det!!!!!!!!!!!!!!! Tankene dine kan forhindre svømmerene å komme seg fram og feste seg....prøv å tenke masse positive tanker og kooooooooooooooos dere med prøvinga, vet d ikke er like lett men;) plutselig er du gravid.... tror d kommer ei jente jeg da... lykke til!
Kristin-87 Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2011 Takk!!! Ja, tenker nok en del på de svømmerene... Må nok komme meg vekk i fra det ja hmmm..... Ja, vi koser oss med prøvingen og nyter livet no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå