Gå til innhold

noen som ser kjønn, fødedato etc?? kan evt se tilbake !! :)

Anbefalte innlegg

Hei,

er f.13.04.83

har termin 25.mai...lurer på om d er en gutt eller ei jente i magen, og når dere tror jeg føder og om d blir vaginal eller ks???

fint om alle kan svare her så har jeg en samletråd...

skal gi tilbakemelding når d skjer og hva d blir!!

Kan evt se tilbake om noen ønsker d;)

klem og god helg!

Fortsetter under...

Hei :o)

Jeg kan prøve å se jeg...

Ble litt forvirra, for jeg fikk skikkelig jentefølelse... men pendelen sier gutt. Hmmm... så da vet jeg sannlig ikke hva jeg skal tro jeg ;o)

Jeg tror muligens du må gå et par dager over termin, ca den 27. mai. Og jeg tror det blir vaginal fødsel på deg.

Masse, Masse lykke til!

Blir glad om du titter på meg.

Jeg lurer på hvor mange barn jeg får tilsammen? Hvilke kjønn? Og når neste kommer? (Prøver ikke, men er litt babysyk :oP )

Ellers så er det bare å si ifra om du får opp noe annet.

Jeg er født 041082.

Takk :o)

heisann

får opp at du har ei snuppe i magen!! det har jeg følt en stund!! Tror du føder like etter termin... hun kommer 28.mai på "gamlemåten" uten noen inngrep! tror du får en fødsel på ca 10 timer... får nemmelig inn tallet 10 her, men tror ikke det handler om klokkeslett ;)

kan du ta en ny titt på meg nå?? det er vel en stund siden du har sett i mine baner ;)

vi er i gang med prøverør, og første forsøk endte negativt.. andre ble avlyst, og nå skal vi ikke inn før i august... blir det blink i august? eller tror du vi vil klare det på egenhånd??

Når blir jeg gravid? og kjønnet du ser er vel fortsatt jente ;)

jeg er født 03.11.83

Annonse

Hei Tussemor;=)

Har vel egentlig mest følelse for at dere får det til selv, prøv i sommer å kom deg ut i naturen, få litt jording, for det trenger du....føler ei jente jeg da...tror du kan bli gravid i juli/august der omkring...mulig senere på høsten....

lykke til:)

-mtp-

så fort svar ja;) jeg følte d ville komme et raskt svar...hun du snakka med er veldig positiv til deg så jeg tror hun legger inn et godt ord...tenker at du får vite mer i slutten av neste uke:)

masse lykke til!!:)

klem

Jøss... så fort? Hadde egentlig tenkt til å vente litt lenger enn det... :oP

Tusen takk for titten.

Ser de andre får inn 28. mai på deg, og da må jeg bare legge til at jeg vippet mellom 27. og 28 ;o) Lykke til med fødsel!

Jøss... så fort? Hadde egentlig tenkt til å vente litt lenger enn det... :oP

Tusen takk for titten.

Ser de andre får inn 28. mai på deg, og da må jeg bare legge til at jeg vippet mellom 27. og 28 ;o) Lykke til med fødsel!

Ja, kaskje det er det som skjedde, Adine :oP Skjønte ikke helt det med at vi kom til å klare det selv... har jo ikke vært et tema for oss. Ikke prøver jeg å bli gravid nå heller. Kanskje det ble litt balndet her :oD

Annonse

Tussemor :)

Her kommer ditt svar :) uff jeg gikk og tenkte på adine og så skrev jeg feil først...så fikk jeg ikke til å rette for fikk ikke posta innlegga mine etterpå..så ble bare kluss...

Når jeg ser på deg tussemor så føler jeg vel februar på deg...men jeg er litt usikker på om du føder da eller om du blir gravid da...føler egentlig mest d siste...føler at du kunne tenke deg en til snart og er litt babysyk men at "fornuften" sier liksom at du kan vente litt til...og d tror jeg du også velger å gjøre....føler mye gutteenergier rundt deg men får opp ei jente neste gang og da tror jeg at du er fornøyd med dine tre:)

Ellers føler jeg deg veldig aktiv om dagen, ser deg liksom dra fra det ene til det andre og d virker som du trives veldig med det:)

Virker også som at mannen din er litt roligere enn du...men d er nok våren/sommeren som gjør at du føler deg ekstra energisk:)

men bare nyt det og lev...kjenner at d er d du også gjør...masse gode energier fra deg :)

Klem

hei igjen :o)

Fort gjort å gå surr da!

Så moro at du ser februar. Er fler som ser januar/februar på meg, enda jeg egentlig tenkte å vente til endte studier om 4 år. MEN jeg skal gå deltid, og om jeg får en fast deltidsjobb ved siden av studiene så kan det godt hende jeg ikke orker å vente lenger ;o) Er så babysyk... og akkurat som du sier, fornuften sier " vent 4 år", og hjertet sier "NÅ-NÅ-NÅ" *hihi* Jeg koser meg i haneflokken vettu. det hadde vært veldig koselig med ei jente neste gang... og mer enn tre barn blir det ikke, for da har gubben satt ned foten, om ikke det blir tvillinger da :oP

Jeg er i farta om dagen, ja... og jeg trives så godt når jeg har noe å "finne på". Når det gjelder mannen min, så kunne det vel ikke stemt bedre! Vi er veldig forskjellige... han er hjemmekjær og rolig, mens jeg også kan være det, i tillegg til at jeg har et større sosialt behov, og liker å farte :o) Synes du traff helt supert altså! Og ja, jeg er veldig glad, positiv og sprudlende om dagen :oD Føler våren, sommeren og livet smiler til meg! Jeg har på en måte en ro inni meg... jeg føler at alt kommer til å ordne seg, etter en lang stund med bekymringer og mange valg... så dette blir nok bra!

Tusen takk for at du ville titte på meg. Blir helt imponert jeg!

Klem til deg!

Så moro! :o) Du får si ifra om det dukker opp noe mer da... blir jo helgira her :oP hehe...

Hmmm... Synes det er litt vanskelig å se sånt, men 3790gr kom flyendes til meg... så bittelitt over gjennomsnittet, mellom 3790 og 4100 kanskje ;o)

God helg!

Gleder meg til tilbakemelding!

Klem

-stratosen_er mamma_-

Hei igjen :) Har hatt henne som sjef før så hun viste veldig godt hvem eg var :P Har også jobbet på en annen avdeling der hun er sjef nå så eg håper :)

Det er på et aldershjem og jobbet der kun helger før da eg gjekk på skole, så no bare håper eg eg får jobbe der for det var et kjempe godt miljø der opp, men untak til noen da :P

Men eg bare håper på en tilbake melding så snart så mulig så eg slipper å tenke i år og dager på får eg eller må eg lete videre...

SOLROSE sier dette ang fødsel, kjønn etc

oi..unnskyld meg...er jo så mange å holde styr på i tråden..men selvfølgelig skal jeg se på deg vet du..

får opp 20 mai jeg...

ser du får jente ...

hun er 49 cm veier 3576 gram

tror du har vaginal fødsel.

SOLROSE1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...