Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke fått riktige papira fra St.Olavs. Det ble avtalt at jeg skal gå på Progynova men så kom dei, ble hentet og der var det ingen skrev ved. I sendinga var også pakke med Lutinus. Men så kom brevet at jeg skal gå uten medisiner!!! Måtte ringe dem og spørre hva jeg skal - gå på tabletter eller ikke!!! Så nå har kommet nytt brev hvor det er forklart om Progynova men ikke et eneste ord om Lutinus. Når starter dokke på det? Rett før innsett bare eller før?

Fortsetter under...

Jeg begynte på progynova på dag 2, var på ultralydkontroll på dag 11, begynte på lutinus på dag 12 og hadde innsett på dag 15. Skal vel på UL før du begynner på lutinus for å se om forsøket må avbrytes eller om alt ser fint ut.

Takk for det, ja, jeg hadde innsetting i går, så er nettopp blitt ruger. Veldig spennende tid fremover. Når skal du igang?

Annonse

Testet negativt den 29.04 på ferskforsøk. Nå må jeg vente til neste mens for å starte. Det vil si om 2,5 uker sånn sirka. Men jeg har ikke så stor tro...jeg har endo og jeg tror jeg skulle brukt noe mot det som prednisolon og blodfortynnende (har lest her på forumet at andre får), men man kommer jo ikke gjennom til legen. Og hun dama i telefonen svarte at det er opp til legen å vurdere.. da er jo sikkert neste forsøk vurdert og skal ikke forandre ikke noe mere.. Litt anna å gå privat har jeg hørt. Da blir man hørt. Men det koster jo igjen da... Går du privat? Lykke til som ruger!!! Veldig kjekt å bli ruger men den nedturen etterpå var stor å teste negativt...men du skal få en positiv test!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...