StoltHønemor<3 Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 I dag var jeg på kontroll hos legen, som jeg skal ha resten av mine kontroller hos grunnet blandede følelser ovenfor jordmor der jeg gikk.. Men min fastlege er så utrolig herlig og flink så jeg vurderer jo nesten å kjøpe en blomst til henne He he! Så herlig er hun Uansett så var alt bra på kontrollen. Jeg hadde spor av eggehvite i urinen, men det kommer visstnok av økt utflod så det var inget å bry seg om:) Hjertelyden var bra, SF-mål hadde økt med en cm på en uke ca, og blodtrykket var bra Min sønn i magen har det toppers i følge alt av undersøkelser og det varmer mitt hjerte Nå gleder jeg meg virkelig mer og mer til jeg møter han i juli <3 ha en flott helg folkens!
mamma-t-2-snart-3 Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Så flott Det er alltid koslig å på kontroll syns jeg, spesielt å få høre på hjerteslaga til den lille. Det har veldig mye å si om man er fornøyd med lege/jordmor man går til ja. Føler seg tryggere og da:) Det går fort mot juli nå. Selv har jeg termin 10. juni. ( Men håper det blir på slutten av Mai ) Vet ikke hva vi får, så jeg er sååå SPENT. Ha en flott helg du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå