gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 siden forgje fredag har snuppa våres fått ekstremt mye avføring både natt og dag..på d værste var vi oppe i 15 bæsje bleie på en dag. ho er 5 mnd,spiser 2 måltider med grøt. avføringen er grønn/gul-av og til vældi flytende noen ganger mer slimete. har kontakta helsesøster ho sier almen tilstanden er bra og at vi må bare følge med. er d noen som har vært borti dette selv eller hørt om lignende ? er så lei av å skifte bleier og bekymre mæ... tar kontakt med legen på mandagen vist d fortsetter.
Adrianne1 Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Vår gutt på snart 4 mnd hadde nettopp to uker med slik grønn, slimete diare. Vanligvis bæsjer han med 2-3 dagers mellomrom, men i denne perioden var hver bleie bæsjebleie. Helsesøster sa at så lenge jeg fikk i han nok mat og allmenntilstanden var bra, måtte vi bare se det an. Hun lurte også på om jeg hadde spist noe annet enn vanlig i denne perioden, som den lille kunne reagere på. Hvis det ikke ga seg innen 14 dager anbefalte hun meg å kontakte fastlegen, og be dem ta en avføringsprøve da det kunne skyldes et magevirus. Heldigvis gikk det over etter 2 uker, men jeg vet fortsatt ikke hva årsaken var. Forresten spiser han bare mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå