Gå til innhold

Vestkantfolk vs. østkantfolk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil heller påstå at det finnes flere "fake" folk på vestkanten enn på østkanten. Folk med botox,restylane,falskt hår, falske negler, falske øyenvipper,falsk brunfarge og plenty med plastiske operasjoner.

Rett og slett for at det har råd til det.

Synes ikke det gjør de til vakrere mennesker, tvert om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi - er du fra "østkanten" HI?

Skrevet

Nei, er ikke fra Oslo i det hele tatt og bor ikke der nå:-) Men har bodd både på østkanten og på vestkanten for noen år siden.

HI

Skrevet

Hadde østkantfolkene hatt råd hadde de for det første bodd på vestkanten og brukt mer penger på seg selv. Ikke nødvendigvis operasjon osv men klær,hår, sminke osv.

Skrevet

Enig med HI. Vestkantfolk ser kanskje mer striglet ut siden de har råd til å jukse med utseende på alle tenkelige måter. Men genetisk sett penere? Næh.

Skrevet

Det er mulig det er slik, kanskje fordi, ja, folk fra vestkanten har stort sett bedre råd enn folk fra østkanten.

Men til 15:42 vil jeg bare si at slik er det nok ikke for alle. Noen ville sikkert bodd på vestkanten om de hadde hatt råd, men langt fra alle.

Selv er jeg fra Majorstua, men bor nå på østkanten og kunne absolutt IKKE tenkt meg tilbake til vestkanten. Trives så mye bedre her jeg!

Skrevet

Jeg kjenner både vestkant og østkant folk, og har ikke noe imot noe av delene. Men det er nok et lite faktum at det er et høyt press blandt vestkantfolk å ha et godt utseende, de rette klærne og å følge "kodeksen" i det miljøet. Men når man stripper bort alt av "jåleri" så er jeg VELDIG sikker på at vestkantfolk og østkantfolk er like pene :-) (det gjelder forøvrig resten av folket i Norge, ingen landsdeler er penere enn noen andre) Hvis man hadde kledd alle i samme klær au naturel, så hadde man ikke kunne peke ut hvem som kommer fra hvilken plass i landet.

HI

Skrevet

Jeg kjenner ingen som er mer besvist på merker som østkantfolk jeg da.

Skrevet

"Jeg kjenner ingen som er mer besvist på merker som østkantfolk jeg da."

Det er fordi de må holde seg oppdatert på hvilke fake-vesker de skal kjøpe neste gang de er på Mallorca

Skrevet

Mye plastikk og fake på vestkanten ja, de har mer penger til sånt, stylister osv, så at de kan se flottere ut sier jo seg selv. Men skal man se folk naturell så tror jeg forskjellene er mindre. Men det er fakta at folk med penger og mer utdannelse statistisk sett tar bedre vare på helse og utseende.

Jeg er ikke fra oslo selv, men såkalt middelklasse i en annen norsk by, det er endel forskjell her også på hvilke som spiser sunnere og trener. Vi som har ok økonomi har kansje mindre bekymringer og mer overskudd til å planlegge mat og til å trene enn de som sliter for å få kronene til å strekke til.

Jeg har stor respekt for andre og dømmer ikke folk etter lommebok og utseende. Har mange gode venner som er litt mindre heldig enn det jeg er, så jeg prøver å bidra litt uten å fornærme dem. Har selv opplevd trange tider selv for noen år sia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...