Gjest Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Når lo babyene deres? Jenta mi er fire mnd gammel, og ler fortsatt ikke. Over alt hvor jeg leser står det at de begynner å le når de er tre mnd, og at de "hikster" av latter når de når fire mnd... fremdles bare smil her, uten lyd...
Busy_bee Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Min har akkurat passert 3 mnd og lager noen ganger en lyd som kan minne om latter når han smiler. Men det virker ikke særlig bevisst og er vanskelig og si om det er latter eller bare en godly. Når det er sagt, så påstod en av mammaene I barselgruppen min at hennes lo før hun var en mnd. Så jeg tror det er litt hva en hører etter og legger i disse lydene. Det er nok ingenting å bekymre seg for om ikke latteren triller ved 4 mnd. Det kommer nok I løpet av noen uker. :-)
Flaggermusa Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Her begynte han å le uten lyd når han var rundt 3 mnd, nå er han straks 4 mnd og ler med lyd Ikke ofte, men når han først ler så ler han skikkelig
Adrianne1 Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Her er lillegutt snart 4 mnd, og han ler heller ikke med latter. Kun lange glis
La vita è bella <3 Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 Har en som var 3 mnd på søndag og han kan le til han hikster, skikkelig godlatter, men det er kun pappaen som klarer å få han til å le sånn, bare ved å snakke til han:) Husker ikke når jenta begynte å le, men tror det var litt senere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå