Lizregine Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Er veldig skeptisk nå om legen på legevakten vet hva hun snakket om eller om hun ikke er ærlig... Jeg dro til legevakten i går pågrunn av sterke kramper og magesmerter, er snart 3 mnd på vei Kom dit og de tok urinprøve og sånn. hun var veldig usikker men bestemte seg for å prøve å høre etter hjertelyd. Jeg har gjort dette en gang før, og da hadde jeg mistet i ma og legen sa at det ikke var hjertelyd selvom det hørtes sånn ut så regnet med at det var min lyd.. Denne gang hørte jeg den samme lyden men denne legen sa at det var barnets hjertelyd, det hørtes ut som : svosj...svosj..svosj, men det var ikke særlig høyt tempo var sikkert et halvt sekund mellom. Noen her som vet noe om dette ? er veldig usikker på om legen visste hva hun drev med for hun virket ikke som om hun var sikker. Men jeg hadde utslag på graviditet i urinen så jeg har jo hormonene i meg takk for alle svar !
perle* Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Barnets hjerlelyd er ikke til å ta feil av. Den skal være en rask rytme Den svosj svosj er mest sannsynlig deg. Om det var din lyd hun hørte og kalte det for babys hjertelyd visste hun nok ikke hva hun gjorde nei. Her er ett klipp av hjertelyden til en baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå