Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer på om noen kan se noe rundt fødsel, hvordan den blir, når, evt størrelse på baby osv, egentlig hva enn dere kan få opp så er det spennende :) Selv er jeg ikke noe flink på datoer/vekt og alle slike tallting så er fasinert av dere som kan dette :) Har termin i september. 230982.

Tuusen takk til den som vil :) Ser gjerne tilbake hvis det er ønskelig!

Klem :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143201615-noen-som-kan-se-rundt-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Får opp at du kommer til å få en fin fødsel jeg, får opp at du kan føle det som en kamp, men ser du kommer til å være kjempe flink, tror fødselen vil vare et sted mellom 6-10 timer. Tror ikke du vil gå lenge over termin!

Kan du se på tråden min?

Tusen takk så spennende :) Har svart deg i tråden din!

Er så spent på fødsel og hvordan det blir, om jeg må ha smertestillende eller ikke osv. 6-10 timer hørtes jo ikke så ille ut ettersom jeg er førstegangsfødende :) Har en følelse selv på at jeg vil føde før termin, men hvem vet :)

heisaann

tror det kommer en lettvekter til deg... 3000gr... ikke mer tror jeg... vet du egentlig kjønn... faar veldig jentefølelse.. men det kan jo vaere pga jeg føler du vil faa en lett baby... men tror at babyen vil vaere normal lang- rundt 55cm... saa lang og tynn ;)

faar opp tallet 11 naar jeg spør naar du skal føde... saa tenker du føder før termin....

faar opp 14timer fødsel jeg da...

kan du ta en ny titt paa naar jeg blir gravid... og kjønn... 031183

Hei adine :) Takk for at du ville se, venter jente ja du har rett i det :) Selv er jeg ganske lita og slank så ser ikke for meg å få en stor baby heller, men det har kanskje ikke noe å si!? Var bare 53 cm selv da jeg ble født, og like over 3000 g :) 11. passer godt i forhold til terminen min. Spennende! Kan se på deg litt senere i kveld ja, svarer her :)

Annonse

Hei adine, husker ikke hva jeg har sagt før, men har sensommerfølelse rundt deg. Samtidig er det noe som sier meg at det kanskje drøyer litt lenger, men at det blir 2012barn er jeg rimelig sikker på! Og at du blir gravid i 2011. Kortene var ikke særlig samarbeidsvillige i dag så jeg fikk ikke noe mer konkret svar dessverre :/ Fikk guttefølelse nå, men liker å se på kjønn på nytt når du har blitt gravid, kommer som regel tydeligere da. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...