Mammatilmaibaby<3 Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 er 2 dagen på overtid idag. vet det ikke er mye med tanke på at det er første. men tålmodigheten begynner å ta slutt.. har klart å ta fødselstankene helt med ro, men jo lengre tid som går, jo mer begynner jeg å grue meg. ikke ofte jeg gleder meg til smertehel.. begynner, men.. vil ha tulla ut!
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Huffda, forstår godt det... Men tenk at for hver time som går, er du en time nærmere å treffe henne Lykke til!
lille knerten Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Plutselig så skjer det at fødselen setter i gang og da skal du se at kroppen er mer enn klar til å få ut babyen og alt du har gruet deg til forsvinner. Man går inn i et eget fødemodus. Ingenting annet i verden betyr noe der og da:) Lykke til!
*eple* Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Går på niende dagen på overtid med nr tre.... BARE gleder meg til fødsel - selv om jeg vet hvor vondt det vil bli.... Gleder meg sånn til å treffe den lille jenta mi - som jeg mener burde vært et par uker gammel nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå