LykkeligmedBabY Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Har fullammet nå i fem uker, men pga medisiner som jeg trenger så må jeg kanskje vurdere å bruke noe MME. Hva er det beste? Vil ikke at gutten skal ha vondt i magen og gråte ustoppelig..
Ennai Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Vi bruker Hipp MME. Gutten har ikke vist tegn til magevondt av andre MME, men har gulpet helt forferdelig av både NAN og Collett.. Snakker 8-9 FULLE gulpekluter, x antall smekker og 3-4 body/strømpebukseskift hver dag..
Flaggermusa Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Vi bruker NAN og er veldig fornøyd Aldri hatt magevondt eller noe problemer. Han fikk det allerede på dag 3 på sykehuset så han ble sikkert godt vant allerede der Du må nesten bare prøve deg frem for alle babyer er forskjellige
SAE + MAE <3 Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Vi bruker Hipp Vi begynte med NAN, men da prompa han konstant hele døgnet (nesten ikke overdrevet...) Leste at det ikke var uvanlig av NAN. Han sluttet å prompe like mye med en gang vi byttet. Også er Hipp billigere og økologisk
snipp&snapp Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 jeg bruker Semper ( baby semp 1 ) og er kjempe fornøyd =) prøvd både nan og collet og da fikk hun vondt i magen, hard i magen og gulpet som en gud.. =(
IreneUtålmodig Skrevet 6. mai 2011 #6 Skrevet 6. mai 2011 Bruker Hipp da han fikk mye mageknip med nan, men første ungen min var fornøyd med nan
Løvinna30 Skrevet 6. mai 2011 #7 Skrevet 6. mai 2011 Vi bytter på Babysemp, NAN og HiPP. Det kan lønne seg og bytte litt på.... for magens skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå