glad og blid Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Er 36+3 og har utrolig høy mage. Er mitt 3. barn, men husker ikke hvordan det var med de to forrige. Lengter etter å få puste skikkelig.....
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Hos meg gjorde den det når jeg var ca 38 uker på vei. Forrige gang gjorde den det rundt termin. Den her gangen merket jeg det ved at halsbrannen plutselig var helt borte, og jeg har vært skikkelig plaget! Fantastisk:) Verre med at da kom også ødem i beina for fullt, for den lave magen stenger av mye sirkulasjon i lyskeområdet...
Frisør-mamma♥ Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 min har ikke sunket enda og jeg er 3 dager over termin..... Men jeg tror ikke magen sank noe sist heller før jenta var halvveis ute..heheh
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Er 39+5 idag å ikke merket noe til synkende mage her enda allefall men hadde vært godt om d skjedde for føles som jeg kveles av å til om nettene..
Tullsjura Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 den synker vel når barnet kåmmer ned i bekkenet, å det kan jo variere fra gang til gang, å person til person
Tullsjura Skrevet 6. mai 2011 #6 Skrevet 6. mai 2011 den synker vel når barnet kåmmer ned i bekkenet, å det kan jo variere fra gang til gang, å person til person
LINDA*** Skrevet 7. mai 2011 #7 Skrevet 7. mai 2011 denne må jeg bare svare på... Jeg har 4 uker igjen og i dag kommenterte faktisk samboern at magen min hadde sunket. Og jeg ser det selv også. Ikke minst: jeg har KJENT det! Det stikker og stikker "derunder", som om hodet fester seg grassalt. Slik har eg også kjent det før. Så, alt kan skje nå Med andre ord: her varierer det veldig ser jeg ifht de som faktisk er OVER termin og har høy mage enda, mens jeg som har 4 uker igjen (36++ uker) har fått nedsunket mage. Lykke til
wjkcg Skrevet 8. mai 2011 #8 Skrevet 8. mai 2011 Min datt ned i påska, dvs i uke 34. Utrolig deilig å få litt plass til lungene igjen! I uke 37 nå, og føler at babyen tar mye mer plass enn det egentlig er plass til i kroppen min - dytter til alle kanter - så ihvertfall bra den ikke tar pusten også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå