A_K Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Forrige uke klagde jeg på at jeg ikke fikk sove, men nå har det jammen snudd. Har bare lyst å sove hele dagen gjennom.... Er riktignok oppe 4-5 ganger om natten så nattesøvnen er ikke på topp, men jeg sover jo mellom slaga da også. Er i uke 40, termin om to dager. Trodde man skulle kvikne til før fødsel jeg.. Betyr dette at jeg enda har lenge igjen???
prøverigjen:) Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 vært skikkelig uthvilt og i storform de siste 2ukene, superpigg, men er dødstrett i dag, kan ha noe med at jeg har gjort "for mye",,,??!!!! så da får jeg ta det med knusende ro, lurt å spare på kreftene hvis man er sliten,,,, jeg har 10 dager til termin men, er førstegangs så går vel litt over... så alt jeg kan si er jeg vet ikke,,,trodde også noe var i gjære her pga all energien de to siste ukene... eller så er det bare føelsessvigninger??at humøret skifter?, skjedd endel litt slitsomme ting de siste dagene for meg, så kan være derfor jeg er blitt så trøtt. ikke lett å si med disse gravidkroppene hvordan man påvirkes, jeg er veldig mye mer følsom enn hva jeg pleier... A_K det er jo ikke lenge til;)!!! sov og lad opp batteriene du!!! klemklem
Night 78 - keiser og prins Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Hehe, utrolig så fort det snur! Har det litt på samme måte. Opp hver andre time eller noe. Pluss en urolig treåring som kommer inn om natten og romsterer... Håper der er slik for at vi skal roe litt ned og lade batteriene til det som kommer ;0) Merker forresten at mine ustabile hormoner har roet seg litt og. Deiligt!!
bradley 38 år Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Da stiller vi i samme klubb:-) Er også oppe 3-4 ganger i løpet av natten. Og er som en sombie på dagtid..... Jeg ser på det som en forberedelse til babyen kommer og man da vil få avbrutt søvn i forbindelse med natt ammingen... . Jeg hadde det slik også med første mann og det stemte forholdsvis godt med hvor mange ganger jeg var våken på slutten av svangerskapet.... For tiden så sover jeg ofte 1,5 - 2 timer på dagen slik at jeg kan være der for min sønn og samboer på ettermiddagen/kvelden. Men ofte så må jeg likevel finne senga ved 22.00 tiden likevel. Da tar det ofte 2 timer før jeg sovner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå