Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 39 , og lurer på , kan vi egentlig spise reker ?

Vi er bedt i selskap i kveld, og jeg veit at snitter er en del av menyen, og reker også deriblant ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så vit jeg vet kan vi spise reker nå. Men vi skal være forsiktig med reker når vi ammer for det kan ferme allergi og vont i magen hos barnet.

Skrevet

okei, takk for svar ! :)

Da kan jeg glede meg til selskap i kveld ..

Skrevet

Spiste reka seinest igår å e i uke 40 sjøl å har spist d flere ganga :) :)

bare å glede seg:)

Skrevet

Ja vi kan spise reker ;) men når man ammer skal man unngå fordi babyen kan få mageknip, allergi er bare en "gammel" myte.. så hvis babyen ikke får knip, alle får faktisk ikke det ;) så kan man fint spise det da også ;)

Jeg skal hvertfall gjøre et lite forsøk iløpet av sommeren.. ferske reker og en deilig hvitvin .. *namnam*..

Skrevet

mmmm.... reker til middag idag ja!!! kanskje ta ei munkholm til ;)

Skrevet

Alt som er gjennomkokt eller gjennomstekt kan du spise. Reker er kokt så kos deg i selskap :o)

Skrevet

Ja, det er bare å kose seg. Også etter at barnet blir født. Jeg tror det er viktig å ha som utgangspunkt at man kan spise alt, også heller kutte ting om man merker at barnet reagerer. Mine barn har aldri reagert på noen ting, så jeg har gosset og kost meg alt samtidig som jeg har ammet. Det syemmer ikke at reker og jordbær og nøtter etc fremkaller allergi hos barnet om du spiser det :) heldigvis ;)

Skrevet

Reker har med allergi hos barnet å gjøre, så dette skal man være forsiktig meg i begynnelsen av ammeperioden.

Jeg spiser meg opp på reker nå før jeg får barnet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...