snowflake0308 Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Hei! Jeg har ALLTID regelmessig mens med 28dg i mellom. sist mens var 30.mars, skulle da ha ikm 26.april. Ingenting skjer!!! Har tatt gra.test senest i dag, var negativ:( Hvorfor kommer ikke mens da??Andre?
C+F Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Hei! Jeg er i samme situasjon som deg. Hadde IKM på mandag, men ingen mens og bare negative tester. Skikkelig irriterende og stressende!! Blir gal i hodet av sånt!
Mibsy Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Hei. Samme her.. Ikm mandag og negativ test.. Hmmm.. Var sånn når jeg var gravid med gutten min.. Fikk ikke positiv test før jeg var 6 uker på vei.. Krysser fingrene for oss at vi er gravide =)
Mibsy Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Hvordan går det med dere? Tatt ny test? Fortsatt ingen mens? Jeg har ikke fått besøk av tr ennå.. Skal på ul til mandagen så tester ikke mer. Venter i spenning til da. =))
Mibsy Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Hvordan går det med dere? Tatt ny test? Fortsatt ingen mens? Jeg har ikke fått besøk av tr ennå.. Skal på ul til mandagen så tester ikke mer. Venter i spenning til da. =))
C+F Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Hei! Det er status quo her, fortsatt ingen tegn til tr enda. Tok en cb i dag, den også negativ. Tenker at nå er jeg ferdig med testinga for denne gang, de burde vel ha vist noe til nå? Føler egentlig mindre og midre på at jeg kanskje er gravid også.. Lurer likevel på å kanskje ta meg en tur til legen i neste uke hvis tr fremdeles ikke har vist seg til da.. Krysser fingrene for deg på mandag, Mibsy
Mibsy Skrevet 7. mai 2011 #7 Skrevet 7. mai 2011 Er lov å håpe da =) Jeg krysser fingrene for at vi begge er gravide. Kanskje greit å ta seg en tur til legen om du ennå ikke har fått tr innen tirsdag eller onsdag. Be om en blodprøve for å måle hcg. Jeg har hatt skikkelig smerter i magen i dag.. Varte i ca 30 min så ble det borte igjen.. Var vondt og sitte for det stakk og pressa oppover.. Huff.. Ser frem til mandag nå. Greit å få vite hva som skjer inni der..
snowflake0308 Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2011 Heisann:) Fortsatt ingen TR her heller. Vil heller ikke kaste bort mer penger på tester. Ser det an til neste helg. Har den ikke kommet da tar jeg en tur til legen....Merkelig er det ialle fall... Hadde det ikke vært for negative tester hadde jeg kunne sverget på at det var noe på gang! Lykke til til dere også Vi får krysse fingrene for at d finnes en liten spire hos oss alle! Hadde vært moro med oppdatering på mandag, Mibsy! 6 uker sist, det var jo lenge utn positiv test d ja:)
Mibsy Skrevet 7. mai 2011 #9 Skrevet 7. mai 2011 Skal oppdatere dere på mandag jeg vei du =)) Syntes det var merkelig selv den gangen jeg oxo. Men tror jeg produserer lite hcg i begynnelsen. Må jo være derfor.. Måtte ta blodprøve de forige gangene også. For stiksa hos legen gav heller ikke utslag.. Merkelig eller du meg.. Ha en fortsatt flott helg begge to. =))
Mibsy Skrevet 9. mai 2011 #10 Skrevet 9. mai 2011 Hei dere... Vet ikke helt hvor jeg skal begynne... Har vært på gu/ultralyd nå men fikk egentlig ikke svar på om jeg er gravid... Han sa at han ikke kikket etter det nå for det var bare en sjekk etter jeg hadde ma. Kjenner jeg er ganske frustrert her... Han sa oxo at jeg skulle ringe å si ifra når jeg fikk positiv test.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg nå..!?!.. Hva ville dere gjort??
Lisse_01 Skrevet 9. mai 2011 #11 Skrevet 9. mai 2011 Jeg er 7 dager over IKM, og har fått negativ test. Irriterende. Men skal til legen i morgen, så det blir spennende Men jeg er garantert ikke gravid
Pingvinen *håpefull* Skrevet 9. mai 2011 #12 Skrevet 9. mai 2011 Jeg er 16 dager over IKM og ikke tegn til TR, to negative tester og legetime 18.mai... Tar en ny test til helgen om den ikke har kommet innen da... Merkelige greier altså.
DramaMama Skrevet 9. mai 2011 #13 Skrevet 9. mai 2011 Jeg er snart 3 uker over ikm med negative tester... Har laaange sykluser på 38 dager, men allikevel er jeg 3 uker over antatt dato for ikm denne uka. Blir superfrustrert... Nå er det 56 dager siden første dag i siste mens! Testet negativt senest torsdag...
snowflake0308 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #14 Skrevet 10. mai 2011 Hei, Mibsy:) Du får gjøre som meg,..tenkte å ta en test til i morgen.Hvis den også er negativ ringer jeg legen og får avtale om en blodprøve. Er jo så langt over tiden at hcg nivået burde slå ut så nå vil jeg bare ha en bekreftelse aller avkreftelse;) Lykke til! Oppdaterer så snart jeg vet svar:))
Aeris☆ Skrevet 10. mai 2011 #15 Skrevet 10. mai 2011 Jeg hadde det også slik i forrige periode. Hadde ikm 10.mars tok mange tester, og tr kom ikke før 14.april. Da var forrige mensen første uka på februar! Skikkelig irriterende når man er prøver! Krysser fingre for at dere enten får positiv test, eller at tr kommer snart så dere får prøve på nytt!
snowflake0308 Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #16 Skrevet 11. mai 2011 Dag 16 over ikm - negativ test i dag også!! Legen neste!;(
Mibsy Skrevet 11. mai 2011 #17 Skrevet 11. mai 2011 Hei snowflake0308 Hvordan går det med deg?? Hvordan gikk det hos legen i dag? Jeg har ikke testa noe mer.. Men har ikke fått tr heller.. har jeg ikke fått besøk av tr iløpet av uka ringer jeg legen på mandag for en blodprøve..eller onsdag da siden det er 17 mai og sånn.. Er så frustrert.. huff..
Mibsy Skrevet 11. mai 2011 #18 Skrevet 11. mai 2011 Hei ☆Aeris☆ 3pp Takk for det Krysser fingrene jeg også!! =)) Hvordan ligger du ann i prøvingen?
Mibsy Skrevet 11. mai 2011 #19 Skrevet 11. mai 2011 Hei Lisse_01 Hvordan gikk det hos legen i dag?? Har krysset fingrene for deg. =)
Mibsy Skrevet 12. mai 2011 #20 Skrevet 12. mai 2011 Hei Jenter =) Hvordan går det med dere? Tr kommet på besøk eller har dere fått positiv test? Ingen tr her ennå.. snart to uker over ikm.. Har ikke testa noe mer, men blir vel en over helgen om jeg ikke har fått besøk av tr..
snowflake0308 Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #21 Skrevet 13. mai 2011 Hei, Mibsy:) Fortsatt ingen TR, legetime uka etter 17.mai.....fortsatt like klok;S Har ikke tatt flere tester, de er jo bare negatve likevel så da er jo moroa vekk;))) Har vel min første "uteavsegsjøl- syklus" ever... Enn du, blitt noe klokere?? Lykke til til alle dere andre også...må jo klaffe en gang, kan like gjerne kalffe nå)
Mibsy Skrevet 14. mai 2011 #22 Skrevet 14. mai 2011 Hei snowflake0308 Er så frustrert nå.. men håper på positiv test til uka. Jeg har endel symptomer men tørr ikke helt stole på de.. Tiden vil vise.. Men krysser alt jeg har for oss. Håper det er samme som skjer med meg nå som sistgang.. at jeg er gravid men det tar lenger tid for testene å slå ut. =)) Masse lykke til til uka =)) Dette skal gå bra for oss =) Ha en fortsatt fin helg.
Mibsy Skrevet 18. mai 2011 #23 Skrevet 18. mai 2011 Hei... Jeg fikk tr på søndag.. så da blir det et nytt forsøk. har egentlig sluttet å tenke så mye på det.. dagene går i ett og det er egentlig greit.. Hvordan går det med dere? positive tester? Lykke til alle som prøver videre og Gratulerer til alle som har klart det =)
snowflake0308 Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #24 Skrevet 20. mai 2011 negativ test hjemme i går, har time hos legen til tirsdag...den tenker jeg blir avbestillt for her er TR på vei.Begynte å spotte i dag morges;( Men 3,5 uke på overtid,....fysj for noe tull:) Lykke t videre, Mibsy!!
Mibsy Skrevet 20. mai 2011 #25 Skrevet 20. mai 2011 det var synd da Men vi gir ikke opp!! =) Lykke til du oxo og god helg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå