Gå til innhold

Det kan da ikke være normalt å være så tett i nesa over så lang tid? Ho er bare 2,5 uke gammel :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vart nå i snart 2 uker - og det hemmer henne jo i å få pustet ordentlig. Ho snorker om natta og sliter til tider når hun skal die...har prøvd å dryppespyle med saltvann og morsmelk, men syns ikke det funker noe særlig. Har OtriBaby, og får ut litt slim innimellom, men det tar ikke lang tid før hun surkler igjen :(

Helsesøster kommer på hjemmebesøk i dag, så skal høre med henne hva jeg kan gjøre - men er det noe å gjøre? Blir jo litt slitsomt både for lillemor og for meg, for jeg får nesten ikke sove når jeg ligger og hører på henne :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problem hadde jeg da lillemann her iikke var gamle karen. Om natta var han potte tett i nesa og slet med å få spist. Det ga seg når vi stod opp. Jeg vet ikke om det bare er om natta din er tett i nesa?

Men det vi gjorde var å putte en bok under hvert ben på senga ved hodeenden slik at han lå litt i oppoverbakke, og da ga det seg med en gang. Ikke vært tett siden det!

Skrevet

Hadde det samme men min lille gutt. Han var bare 1,5 uke å var tett og slimet i halsen i 3 uker. Vi prøvde salt vann,mors melk og sug. Men barnelegen sa at det skal så lite snørr til før de små høre tett ut. Men jeg synes det var forferdelig å ligge å høre at lille gutten var så tett. Men er heldigvis glad det er over. Nu er han snart 2 mnd å begynner han å bli litt tett igjen, så vi har begynt å bruke pute når han sover. Å det hjelper kjempe mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...