Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Det har vart nå i snart 2 uker - og det hemmer henne jo i å få pustet ordentlig. Ho snorker om natta og sliter til tider når hun skal die...har prøvd å dryppespyle med saltvann og morsmelk, men syns ikke det funker noe særlig. Har OtriBaby, og får ut litt slim innimellom, men det tar ikke lang tid før hun surkler igjen Helsesøster kommer på hjemmebesøk i dag, så skal høre med henne hva jeg kan gjøre - men er det noe å gjøre? Blir jo litt slitsomt både for lillemor og for meg, for jeg får nesten ikke sove når jeg ligger og hører på henne
SAE + MAE <3 Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Samme problem hadde jeg da lillemann her iikke var gamle karen. Om natta var han potte tett i nesa og slet med å få spist. Det ga seg når vi stod opp. Jeg vet ikke om det bare er om natta din er tett i nesa? Men det vi gjorde var å putte en bok under hvert ben på senga ved hodeenden slik at han lå litt i oppoverbakke, og da ga det seg med en gang. Ikke vært tett siden det!
hvhh Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Hadde det samme men min lille gutt. Han var bare 1,5 uke å var tett og slimet i halsen i 3 uker. Vi prøvde salt vann,mors melk og sug. Men barnelegen sa at det skal så lite snørr til før de små høre tett ut. Men jeg synes det var forferdelig å ligge å høre at lille gutten var så tett. Men er heldigvis glad det er over. Nu er han snart 2 mnd å begynner han å bli litt tett igjen, så vi har begynt å bruke pute når han sover. Å det hjelper kjempe mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå