Gå til innhold

Psyker meg selv ned...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer nemlig ikke se for meg at jeg skal bli mamma.. Er jo gravid for 3 gang nå på 7 mnd, å det har gått galt de to første gangene.. Første gang exu, og ma nå i mars, eller det hadde vel kanskje ikke gått så langt at det ble et foster en gang, fordi jeg testet tidlig, å ble sendt på ul, der de ikke fant noe, men hcg hadde sunket fra 20 til 10, så jeg begynten å blø etter noen dager, litt over 1 uke etter forventet mens tror jeg.. Nå er jeg altså så redd for at det skal gå galt, at det bare skal slutte å utvikle seg inni meg... :( Jeg var jo på ul på mandag å så en liten reke på 4mm med et bankende hjerte, og hcg på over 9000, legen sa alt var normalt, men jeg er så utrolig redd, klarer bare ikke å glede meg, å har bare lyst til å ligge i mørket fram til onsdag da jeg skal på ny ul... Kjæresten min er jo så fortvila, han gleder seg som bare det, mens jeg trøkker oss begge ned :( Er 6-7 uker på vei nå..

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men hvis noen kan ha noen trøstende ord, så tar jeg gjerne i mot <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, dette er en veldig vanskelig tid. Føler med deg. Jeg har hatt to MA, så jeg vet litt om det. Men etter de to har jeg nå fått to flotte gutter! Jeg vet ikke hvorfor jeg mistet, men det er nok mer vanlig enn vi tror. De aller fleste får likevel barn, enten før eller siden.

Det er nok for tidlig for deg å glede seg så veldig, det tror jeg ikke du eller noen andre skal forvente. Men du må prøve å tenke at det går bra inntil det motsatte er bevist. Det er i alle fall ikke noe som tyder på at noe er galt NÅ, eller at noe er galt med deg?

Jeg hadde problemer med å glede meg lenge, også etter uke 12. Var ikke før førstemann var født at jeg riktig turte å tro på at det skulle gå bra. Og enda så har jeg vært redd for at han skal slutte å puste osv. Med nummer to er jeg langt mer avslappet.

Jeg tror man blir preget av slike opplevelser, uansett. Du kan ikke forvente at du skal være like glad og optimistisk som en som aldri har mistet. Men du blir like god mor for det, du kommer til å passe veldig godt på barnet/a du forhåpentilgvis får snart!

Lykke til og prøv å tenke på litt andre ting, skyve graviditeten litt i bakgrunnen om mulig. Kanskje ikke lese så mye på dette forumet f.eks..

Klem

Skrevet

Hei du!

Som jordmor sa til meg, la ikke slike mørke tanker ødelegge tiden for deg, svangerskapet går fort!

Ellers skal det være under 5% sjangse for at det går galt etter hjerteaktivitet ved tidlig ul..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...