Frøken B ღღ Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Jeg er på jakt etter ei selebukse til jenta her. Jeg trodde det skjulle være en grei sak, men dengang ei... Jeg har tråla butikkene her og i byen gang på gang uten hell. Det jeg ser etter er ei bukse som ligner litt på den på bildet her http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Images/prodMedium/M_211270.jpg Men jeg vil ha en lignende i tynt "dongeri"-stoff. Er det noen av dere som vet av en nettbutikk som selger slike i str. 86? Er også på jakt etter en tøff dongerishorts, også den gjerne med seler, i samme størrelse. Tar imot alle tips jeg kan få!
LillL Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Jeg (datteren min) har en slik bukse i tynt dongeristoff! Tror den er fra NameIt, men jeg kan dobbeltsjekke senere, det er veldig fin! Jeg vet ikke hvor man kan kjøpe den på nett da... Vi har en shorts også, men den er i tykkere stoff fra HM, men jeg har sett noen på KapAhl (fant de etter at jeg hadde kjøpt den andre) Som så litt mer behagelig ut!
LillL Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 på pompdelux.no var det også noen fine alternativer?
Frøken B ღღ Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2011 Jeg fant en på KappAhl som duger i første omgang. :-) Men jeg leter videre.
Mammatiljente-09<3 Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Har selebukse i tynt stoff som er kjøpt på name it i str 86.. Men er en dinosaur på så mulig den er "guttete", finns mange tøffe dongriskjørt der også Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå